Ik heb ze maar weer de rest van de week vrij gegeven. Om te huilen dit. Moet toch maar iets meer spoed achter trailerrijbewijs en trailer aanschaffen... of de bak aanpakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maartje_M schreef:Welkom Ratjetoe! Wij hebben ook LED lampen hangen. Dat gaat prima op de huidige groepen. Ik heb er 1 hangen op midden lange zijde die bijna de hele bak verlicht![]()
Ik heb ze maar weer de rest van de week vrij gegeven. Om te huilen dit. Moet toch maar iets meer spoed achter trailerrijbewijs en trailer aanschaffen... of de bak aanpakken
maar ik werk bij een elektrotechnisch bedrijf en heb mijn collega techneuten deze vragen gesteld
Komt echt een bak licht vandaan. Wij hebben wel een 20x40 bak. Lamp komt van ali, deze: https://nl.aliexpress.com/item/32857483 ... 4c4dwkul3CRatjetoe schreef:Wauw Martine, 1 lamp?? Hmmm nou das dan ook nog een optie….
Ir1ne, klinkt heel wijs
Kijk dat is mooi om te horen. Wij hebben wel krachtstroomaansluitingen in huis, maar weet niet of dat dan ook in de kast zit?? Moet dat dan wel?
's morgens sta ik om 06:15 uur op en maak ik dat ik op mijn werk kom. Husband doet dan de paarden en de kinderen. Als mijn man moet werken sta ik om 06:50 uur op en zorg dat de kinderen "gevoederd"worden. En daarna de paarden en de stallen. Ik vertrek dan om 08:00 uur naar school, drop de kinderen en rij dan door naar mijn werk.
Het is soms gewoon niet bij te houden. Ik denk altijd, ik zorg dat alles aan kant is en ga dan rijden.
eeuwige denkfout want....het is nooit allemaal aan kant en op het einde heb ik gewoon geen energie meer op te gaan rijden
Keuzes maken is niet zo mijn ding dus.
Maar misschien is een overal wel een handig plan. Nagellak en lange nagels vind ik wel mooi en soms heb ik dat nog wel maar....meestal zijn ze kort geknipt met een hip zwart randje onder de nagel
Lange nagels en paarden is geen combi voor mij
). Wat heb je trouwens een mooi bitloos hoofdstel
Welke is dat? ik wil dat eigenlijk ook met mijn fjordje. (maar qua pasvorm is het vaak net niet met een fjordenhoofd)
de paardjes zijn ook lekker rustig met de kindjes. Maar ik zoek de dagen daar ook wel op uit. Als ik ze te fris vindt, laat ik ze niet rijden.
ligt aan wat we gaan doen welke we om doen.
. Ik besteed denk ik ook meer tijd aan het uitmesten van de stal en paddock dan het huis. SumSum schreef:Ik heb eind van de ochtend heerlijk in het zonnetje gereden (Friesland) en na de harde wind van gister was de bak behoorlijk opgedroogd.
Ik heb een 20x60 bak en heb deze verlicht met 2 led schijnwerpers van 500 watt per stuk. We hebben de grote paal van de oude verlichting hergebruikt en ipv bij de A staat deze nu bij de E.
[ [url=m/dUZvYK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NFRuA0.jpg]Afbeelding[/url] ]