Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:09

Ik heb je de link gestuurd Lieser ;)

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:27

Kkkaren schreef:
Ik heb je de link gestuurd Lieser ;)

Bedankt!

Sure_lee

Re: Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:33

Ik heb mijn 2 18 jarigen er ook opgezet. Ik ben nog niet heel lang donateur dus ik ben bang dat ze nooit aan de beurt zijn maar je weet nooit.

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:49

_suus19_ schreef:
Anne200 schreef:
Ik kreeg idd ook mail. Mijn ene paard staat er al 12 jaar op alleen hebben ze de regels per nu verandert. Je mag alleen je ingeschreven paard plaatsen en dus niet een ander in die plaats.
Mijn Paard die er al 12 jaar ( staat nu
Op plek 63) op staat kan waarschijnlijk er nooit heen vanwege allergie en medicijnen. Maar mijn andere paard van 20
Mag dus niet die plek in nemen is de nieuwe regel.

Dus er moet we heel veel toevallig samen komen wil je kunnen plaatsen.
Je moet je paard nog hebben/in leven zijn, je moet je paard als minimaal 10 jaar hebben want vaker gaat de lijst niet open en er moet dan plek zijn nadat hij 20 is en hij mag bepaalde dingen niet mankeren…

Ik vind het wel heel jammer..

Huh, dat heb ik nog nooit gehoord. Als je paard een te grote gebruiksaanwijzing heeft weigeren ze dan? heb je al contact gehad over plaatsing, want hierboven was iemand met plek 65 en die was al benaderd.

Nu de regels verandert zijn met betrekking tot de wachtlijst plek overnemen door een ander paard. Zal dat dan ingaan vanaf de paarden die nu ingeschreven worden, of ook voor degenen die al ingeschreven staan?

"10. Als ik mijn paard op de wachtlijst zet en hij komt te overlijden voor hij aan de
beurt is, kan ik zijn plek op de wachtlijst dan inwisselen voor een ander paard?
Antwoord: Nee, dit kan niet."

Ik heb mijn andere pony ook ingeschreven. Wordt dit jaar 14, dus geen idee of ze het zal redden. Maar je weet maar nooit. Met dank aan jullie was ik in ieder gevoel vroeg bij het inschrijven, dat scheelt al zoveel :)

Heb gemaild en helaas geldt het ook voor de oude inschrijvingen….
Mijn paard is 18 dus vandaar denk nog geen bericht gehad..

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 17:54

De spelregels zijn wel flink aangescherpt op verschillende punten dus.
Mogelijk leidt dat ertoe dat men nu minder lang op de wachtlijst hoeft te staan.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 19:52

Hier ook de twee jonkies van 7 en 8 op de wachtlijst gezet. Heb 8 kleine pony’s van tussen de 7 en 21 jaar. Ik vind het een fijn idee als back up plan voor over een jaar of 20. Ik wil er niet meer pony’s bij en wil niet dat ze straks alleen komen te staan. Ergens hoop ik dat ik er nooit gebruik van hoef te maken, maar dit achter de hand hebben geeft een soort rust.

assebassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 20:17

Zou iemand zo aardig willen zijn mij de link te sturen want ik heb geen mail gehad. Alvast heel erg bedankt!!

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 20:49

Ik heb ook geen mail gehad en ben al meerdere jaren donateur. Vreemd, ik ontvang graag een link.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 20:57

Niet dat ik jullie niet geloof, maar ik zou niet in het wilde weg de link gaan delen. De donateurs kunnen beter contact opnemen met de paardenkamp zelf om de link te verkrijgen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 20:58

Er komt ook post thuis.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:43

Als je zelf al een of twee paarden hebt opgegeven dan heeft het geen zin de link te delen denk ik want je kon het formulier maar 1x gebruiken. Stond er ook bij dat als je er twee wilde opgeven je dat wel in 1x moest doen want anders kon je de link niet meer gebruiken. Zou dan op de post wachten, of checken of je donatie wel gelukt is afgelopen jaar.

assebassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 21:47

Misschien beter om even te wachten tot er post komt? Anders neem ik van de week contact op met de paardenkamp.
Ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 22:36

Kkkaren schreef:
Herkenbaar... :o

Het voelt toch dubbel altijd. Ik weet dat ze daar een fijne plek krijgt, maar het voelt toch ook ergens alsof je je paard in de steek laat.

Ik heb ook echt wel zitten huilen na het telefoontje van hen.

Ohhh zo herkenbaar, wij hebben in de weken na het telefoontje echt paar keer op punt gestaan om de boel af te blazen met alle emoties van dien. Zelfs tot op het laatst. Maar nu.... ze past daar met al haar special needs zoveel beter dan bij ons in de groep en doet het veel beter.
De doorslag gaf wel dat we na 18 jaar voor haar zorgen wisten hoe snel zij kon hechten aan een nieuwe vriend of vriendin. Hoe goed ze zich emotioneel kon aanpassen. Daar moet je wel echt naar kijken vind ik.

Nu eentje van 10 en een van 17 opgegeven, we zijn al heel lang donateur dus die van 17 zou best nog aan de beurt kunnen komen maar bij ons eigen leven en welzijn gaat die nooit hoor.... En zo staan er genoeg op de lijst denk ik.

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-26 22:45

Ah, dat is lief dat je dat deelt, dat helpt wel. Ze hecht zich snel aan andere paarden, maar heeft ook echt tijd nodig om te landen op een nieuwe plek.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 00:12

Ik heb mijn pony’s ook allebei ingeschreven, 7 & 17.

Ik hoop dat mijn 17 jarige er tegen die tijd nog is, maar ik ben bang dat ze dat niet gaat redden. Eind 2025 het nieuws gekregen dat haar SI vol met artrose zit en de behandeling lijkt helaas niet aan te slaan.. langzaam aan ben ik aan het kijken naar een eventueel pensioen plekje maar dat lijkt een stuk moeilijker als gedacht. Gelukkig staat ze voorlopig goed op de plek waar ze staat en ga ik haar niet zomaar verhuizen, maar ik zou haar zo graag nog een fijn pensioen gunnen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-26 21:04

Het lijkt me best een goed idee als de nieuwe inschrijvingen nu op volgorde van leeftijd op de lijst komen te staan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:10

Dat komen ze ook, volgens de mail en regels.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 23:01

Idd leeftijd paard en lengte donateurschap van de eigenaar.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 23:17

Ik heb helaas ook geen mail, al jaren donateur. Wil iemand het linkje sturen? De post zal later deze week wel komen..

En als het linkje maar 1x werkt heeft het natuurlijk geen zin ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 07:51

LienC schreef:
Ik heb helaas ook geen mail, al jaren donateur. Wil iemand het linkje sturen? De post zal later deze week wel komen..

En als het linkje maar 1x werkt heeft het natuurlijk geen zin ;)

Staat ook op de FB van hen. Kan je het ook lezen.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 08:29

De mijne staat ingeschreven maar kreeg toch een inschrijfformulier
Zou dat standaard zijn?

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 10:46

Junior2019 schreef:
De mijne staat ingeschreven maar kreeg toch een inschrijfformulier
Zou dat standaard zijn?

Ja, voor het geval je nog meer paarden hebt die je op de wachtlijst zou willen plaatsen.

assebassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 11:09

Nou ja ik ben nu echt wel teleurgesteld in de paardenkamp. Ik ben 5 jaar donateur, heb veel spullen gedoneerd, paar x naar een open dag geweest. En… vorig jaar door een sterfgeval in gezin helemaal vergeten te betalen, helaas geen automatische betaling.
Ik kreeg wel altijd de nieuwsbrieven en verdere info, vrijdag weer jaarverslag.
Maar geen link of inschrijf formulier. Contact opgenomen, en tot mijn verbazing kan ik dus niet inschrijven omdat ik een x vergeten ben te betalen, balen, niks aan te doen volgens hun , snap ik maar ik vind dit wel erg rechtlijnig.
Ze zijn nu wel een donateur armer, is niet belangrijk lijkt het. Jammer.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 11:31

assebassie schreef:
Nou ja ik ben nu echt wel teleurgesteld in de paardenkamp. Ik ben 5 jaar donateur, heb veel spullen gedoneerd, paar x naar een open dag geweest. En… vorig jaar door een sterfgeval in gezin helemaal vergeten te betalen, helaas geen automatische betaling.
Maar geen link of inschrijf formulier. Contact opgenomen, en tot mijn verbazing kan ik dus niet inschrijven omdat ik een x vergeten ben te betalen, balen, niks aan te doen volgens hun , snap ik maar ik vind dit wel erg rechtlijnig.

Zo dat balen
Daarom voor mij altijd alles automatisch, tenminste dit soort donaties

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 13:00

assebassie schreef:

Hier ook ongeveer zo’n zelfde verhaal. Jaren donateur met een automatische betaling en soms iets extra’s zoals laatst toen er een oproep was voor donaties voor wolvenwerend hekwerk. November 2024 nog een mailtje gehad met mijn plaats op de wachtlijst. Dit jaar niet, na contact opnemen bleek dat ik te weinig betaalde om op de wachtlijst te kunnen blijven staan. Ik had communicatie daarover gemist en ze hebben mijn paard van de wachtlijst gehaald. Aangegeven dat ik dat enigszins rechtlijnig vind maar we gaan er niet uitkomen dus donateurschap opgezegd. Het was ook een beetje de manier waarop dit allemaal ging. Kennelijk niet belangrijk voor ze …