Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desiree schreef:Ik bedoel eigenlijk een beetje in de buurt van Siddeburen. Want daar zit bijna niets. Wel een enkele stal waar ze wél veel geld vragen, maar waar ze op een dun laagje vlas staan en waar het voer niet eens bij inbegrepen zit. Het is daar gemakkelijk geld verdienen als stalhouder....
Desiree schreef:joyce B schreef:Maar je moet er wel veel in investeren.
Je mag van een pensionstal verwachten dat er voldaan wordt aan de natuurlijke behoeftes van een paard. En dat behelst echt meer dan water geven en voeren. Buiten lopen hoort er gewoon bij. Dan maar investeren.
Desiree schreef:Ik woon in een plaatsje eindigend op `veen`. Mijn paarden lopen gewoon op de wei. Omdat ik ze gewoon niet binnen wil hebben. De wei is er voor de paarden, en niet andersom. Mijn prioriteiten liggen bij het welzijn van mijn paarden.
DatBenIkNou schreef:Desiree schreef:Ik woon in een plaatsje eindigend op `veen`. Mijn paarden lopen gewoon op de wei. Omdat ik ze gewoon niet binnen wil hebben. De wei is er voor de paarden, en niet andersom. Mijn prioriteiten liggen bij het welzijn van mijn paarden.
Ik heb ze dan liever in een gedraineerde paddock dan in een modderwei waarin ze wegzakken hoor!
joyce B schreef:Desiree schreef:Je mag van een pensionstal verwachten dat er voldaan wordt aan de natuurlijke behoeftes van een paard. En dat behelst echt meer dan water geven en voeren. Buiten lopen hoort er gewoon bij. Dan maar investeren.
klopt, maar dan wordt dat wel doorberekend in de kosten. En die willen sommige eigenaren niet ragen dus krijg je dat staleigenaren niet meer investeren omdat het niet terug te verdienen valt.
Majabeestje schreef:Desiree schreef:Ik bedoel eigenlijk een beetje in de buurt van Siddeburen. Want daar zit bijna niets. Wel een enkele stal waar ze wél veel geld vragen, maar waar ze op een dun laagje vlas staan en waar het voer niet eens bij inbegrepen zit. Het is daar gemakkelijk geld verdienen als stalhouder....
Ik ben ook op zoek in oost Groningen (omgeving veendam) en kan ook niks geschikts vinden. Kort buiten in de winter op kleine stukjes modderwei.