Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shettepret schreef:Mag ik hier binnen vallen en een brutale vraag stellen? Ik ben voor mijn pony opzoek naar wit paardenhaar. Niet van staart want dat haar is te grof. Het moet dus fijn zijn zoals van manen.
Mijn vraag is dus, als er iemand is die gaat knippen en niks met het haar doet mag ik dat dan hebben?
Moet echt wit zijn (zie profiel) en ongeveer 50 cm lang.
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo binnen val
Shettepret schreef:Mag ik hier binnen vallen en een brutale vraag stellen? Ik ben voor mijn pony opzoek naar wit paardenhaar. Niet van staart want dat haar is te grof. Het moet dus fijn zijn zoals van manen.
Mijn vraag is dus, als er iemand is die gaat knippen en niks met het haar doet mag ik dat dan hebben?
Moet echt wit zijn (zie profiel) en ongeveer 50 cm lang.
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo binnen val
Shettepret schreef:Ik (nou jaaa, mijn zusje) heeft iemand gevonden die 13 tinkers heeft. Zij wilde wel van iedere tinker een plukje afhalen zodat ik gelijk een mooie bos heb! Ze hebben zoveel, dat je het toch niet zou zien of missen zei ze. Echt super lief!! Hou jullie iig op de hoogte! Bedankt voor het meedenken iig!
Tamaar88 schreef:Shettepret schreef:Ik (nou jaaa, mijn zusje) heeft iemand gevonden die 13 tinkers heeft. Zij wilde wel van iedere tinker een plukje afhalen zodat ik gelijk een mooie bos heb! Ze hebben zoveel, dat je het toch niet zou zien of missen zei ze. Echt super lief!! Hou jullie iig op de hoogte! Bedankt voor het meedenken iig!
Waarvoor ga je het gebruiken? Ben ik wel nieuwsgierig naar
Shettepret schreef:Ik wil de voorpluk van Stapper verlengen zodat hij een (semi) natuurlijk vliegenmasker heeft. Vliegengordijntke werkt niet en van de kap krijgt ie jeuk en gaat ie heel erg onder zweten. Hij heeft echt last van de vliegen dus kaal zetten is geen optie. Wilde het dus zo gaan proberen
Shettepret schreef:[/quote]Ik wil de voorpluk van Stapper verlengen zodat hij een (semi) natuurlijk vliegenmasker heeft. Vliegengordijntke werkt niet en van de kap krijgt ie jeuk en gaat ie heel erg onder zweten. Hij heeft echt last van de vliegen dus kaal zetten is geen optie. Wilde het dus zo gaan proberen