sylva schreef:Het gaat hier even niet zo goed. Om 19.00 uur de paarden naar het erf gehaald, was nog niet klaar met uitmesten, dus de paarden gewoon mooi alvast hierheen gehaald en dan moesten ze nog maar even in de bak wachten tot we klaar waren. Om 19.50 rechts van het complex weer 2 zaklampen waargenomen door mijn moeder. Haar paard keek vanuit de bak aldoor naar die hoek. Ze zag ze als eerste. Riep mij uit de stallen en ik zag ze ook. Heb direct 112 gebeld. Ze gingen uit naarmate ze ong 25 m hadden gelopen (de helft van het pad naar mn huis, vanuit die bewuste hoek). De politie was 12 min later ter plaatse en rijden nu nog steeds rond en zijn aan het kijken hoe en wat. Ze kunnen niet zo heel veel verder.
Ik ben op korte termijn iig op zoek naar drastische maatregelen voor zowel mezelf als mijn paarden. Ben er klaar mee
Misschien een heel gek idee, maar ze komen nu dus bijna elke dag als het schemert/donker wordt?
Kan er niet als voorzorgsmaatregel een politieagent in burger bij jullie thuis zijn?
Mochten ze er dan zijn kunnen ze gelijk ingrijpen, want dit is niet normaal hoor

Sterkte..