Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suvan schreef:klopt, maar je kan ook het haar minder kammen en eraan trekken zodat het niet afbreekt, en ook nat haar nooit kammen omdat dit afbreekt. Wanneer jij spul nodig hebt omdat het haar zo snel afbreekt, zou je beter de oorzaak aan kunnen pakkenMaar nogmaals: sommige mensen geven nou eenmaal graag veel geld uit. En dat moet iedereen ook helemaal zelf weten, toch? Als je er maar blij mee bent
Evelli schreef:Alleen maar mensen met de ervaring dat haren minder snel afbreken en dat daardoor de bos dikker wordt. .
Snoevie schreef:Ik denk trouwens niet dat het haar er dikker van wordt. Wel dat het dik blijft
Lilliputter schreef:Laatst was ik bij de Action en daar had ik de haarserum van Hegron meegenomen voor €2,99. Mijn haren worden er zijdezacht van, dus heb het afgelopen week mee naar stal genomen. Staart eerst gewassen en toen hij droog was het spul erin. Werkt super! Zit een perzik luchtje aan
Volgens mij werkt het precies hetzelfde als CM, alleen dan stukken goedkoper
yvonnedv schreef:Als je linksonder dit topic de zoekfunctie gebruikt en zoekt naar action vind je vrij eenvoudig het volgende bericht.Lilliputter schreef:Laatst was ik bij de Action en daar had ik de haarserum van Hegron meegenomen voor €2,99. Mijn haren worden er zijdezacht van, dus heb het afgelopen week mee naar stal genomen. Staart eerst gewassen en toen hij droog was het spul erin. Werkt super! Zit een perzik luchtje aan
Volgens mij werkt het precies hetzelfde als CM, alleen dan stukken goedkoper