De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marive

Re: De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 18:31

Mijn flesje is net binnengekomen, morgen uitproberen :D

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:38

heb dus gisteren die van de action even gehaald om te proberen maar die werkt ook goed..
ben alleen benieuwd of hij net zo lang werkt als cm

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:42

Heeft action ook paardenspullen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:46

Nee. Maar sommige mensen hier gebruiken de antiklit van de action voor hun paard ;) lees maar een paar bladzijdes terug

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:54

leuke voor en na foto's maar een staart die ingevlochten is geweest, is daarna altijd voller. Komt door de krul die erin zit he, dat geeft volume. Als ik naar de staartwortel kijk, is deze net zo dun als voorheen,. Dus nee de staart is er niet voller van geworden. Tip: laat dat dure spul zitten, maak de staart met water vochtig en invlechten maar. De volgende dag is die staart net zo vol hoor.

Jammer dat ik die CM nooit heb uitgevonden, zijn altijd wel mensen die erin trappen ;)

edit: het haar van je paard of van jezelf dikker maken KAN NIET, en je kan ook niet meer haarzakjes laten verschijnen. tenzij je Gerard Joling heet en van synthetisch haar houdt...je haar meer volume geven kan dus wel door middel van vlechten, krullen, etc etc.... maar of je daar nou handenvol geld aan wil uitgeven of het gewoon met simpele spulletjes doet? Het is wat de gek ervoor uitgeeft he ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:59

Een product kan wel voorkomen dat het haar snel afbreekt, waardoor de bos uiteindelijk dikker zal worden omdat minder haar afbreekt :)

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:08

klopt, maar je kan ook het haar minder kammen en eraan trekken zodat het niet afbreekt, en ook nat haar nooit kammen omdat dit afbreekt. Wanneer jij spul nodig hebt omdat het haar zo snel afbreekt, zou je beter de oorzaak aan kunnen pakken :) Maar nogmaals: sommige mensen geven nou eenmaal graag veel geld uit. En dat moet iedereen ook helemaal zelf weten, toch? Als je er maar blij mee bent :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:12

suvan schreef:
klopt, maar je kan ook het haar minder kammen en eraan trekken zodat het niet afbreekt, en ook nat haar nooit kammen omdat dit afbreekt. Wanneer jij spul nodig hebt omdat het haar zo snel afbreekt, zou je beter de oorzaak aan kunnen pakken :) Maar nogmaals: sommige mensen geven nou eenmaal graag veel geld uit. En dat moet iedereen ook helemaal zelf weten, toch? Als je er maar blij mee bent :)

Dit spul helpt het makkelijker doorkambaar maken.
Jij kan het onzin vinden en onnodig, dat is jouw mening. Toch is er een heel topic met mensen die er goede ervaringen mee hebben en die ook verschil merken.
Ik heb zelf ook die ervaring, bij alledrie mijn paarden zie en merk ik veel verschil. Bij het kammen/borstelen/pluizen komt er trouwens amper haar mee :)

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:31

inderdaad en daardoor dus een vollere staart en da tspul van de action is inderdaad voor mensen goedkoper dan cm en werkt het zelfde..

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:33

Dan is dat toch prima Evilli. En sommigen gebruiken de antiklit van de action die ook prima werkt. Zoals ik al zei: het is net wat de gek ervoor uit wil geven voor wat antiklit. Maar wanneer je denkt dat CM het haar werkelijk dikker maakt of haar laat bijgroeien, dan ben je een beetje naief. Dat is hetzelfde als denken dat je kan afvallen door een pilletje te slikken....

Ik zeg niet dat ik het onzin vind dat CM, WEL is het onzin dat mensen daadwerkelijk denken dat haren verdubbelen. . Een paard dat geboren is met een dunne staart en bijvoorbeeld 75.000 haarzakjes heeft, zal door gebruik van CM echt niet ineens 150.000 haarzakjes krijgen.

Het is verstandig dat de meeste toch kiezen voor de goedkopere oplossing en nog een extra zakje snoepjes ervan kunnen kopen. En misschien vind jij dat wel weer onzin, dat er menzen zijn die hun paard liever op een andere manier verwennen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:39

Waar zie jij mensen in dit topic die denken dat het er hard van gaat groeien of dat de haren verdubbelen?
Alleen maar mensen met de ervaring dat haren minder snel afbreken en dat daardoor de bos dikker wordt. En dat is ook gewoon waar. Misschien worden het geen 150.000 haren met het gebruik van CM, maar er blijven wel meer haren van de 75.000 over ;)

Ik geef mijn paarden geen snoepjes want dat vind ik slecht voor ze en ze houden er vervelende gewoontes aan over :) Ik verwen ze met een kriebel of een kroel :)
Kijk zo vind iedereen wat anders slecht voor zijn paard.

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:43

Evelli schreef:
Alleen maar mensen met de ervaring dat haren minder snel afbreken en dat daardoor de bos dikker wordt. .

Als het haar van je paard werkelijk zo snel afbreekt, moet je eens heel kritisch naar jezelf gaan kijken en hoe je ermee omgaat. Voeding, hardhandig borstelen, eraan trekken... haar breekt niet ''zomaar'' af. Heeft altijd een reden! CM lost dan niks op maar maskeert alleen maar het probleem. _/-\o_

Je bedoeld trouwens dat de bos dikker BLIJFT ipv dikker wordt..nogmaals het haar wordt niet dikker...echt niet hoor!
:o

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:45

Hoe heet dat spul van de Action? Wil dat ook wel ff proberen :j even een vergelijkend warenonderzoek doen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:46

Misschien kunnen mensen elkaar wat meer in hun waarde laten? Cm bevalt mij prima,persoonlijk zou ik geen action spul erin willen doen,maar ieder zijn ding,mij maakt het niet uit.

Het ruikt lekker,maakt goed doorkambaar en houdt lang de werking.
Greenspotremover werkt super voor vieze plekken

Ik denk trouwens niet dat het haar er dikker van wordt. Wel dat het dik blijft

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:50

Ik ben ook erg tevreden over cm hoor :j vooral bij mn eigen paard
Maar mn bijrijdpaard (fries) heeft zo`n dikke bijna ondoorkambare staart, dat ik best ook wat goedkopers wil proberen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:51

Silk en shine is een goedkoper alternatief,weet ff het merk niet

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:52

Snoevie schreef:
Ik denk trouwens niet dat het haar er dikker van wordt. Wel dat het dik blijft

spijker op zn koppie! :D

kan iemand mij ook vertellen hoe dat vd action heet? Ga ik ook eens uitproberen, had tot nu toe altijd de magicgel om de ergste klitten eruit te halen. Ook fijn spul trouwens en kost bijna niks. (boerenbond)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:54

Is dat Riders Magic? Rode dop, rond flesje?
Dat werkte bij mijn ponys+paard echt niet.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:57

Als je linksonder dit topic de zoekfunctie gebruikt en zoekt naar action vind je vrij eenvoudig het volgende bericht.

Lilliputter schreef:
Laatst was ik bij de Action en daar had ik de haarserum van Hegron meegenomen voor €2,99. Mijn haren worden er zijdezacht van, dus heb het afgelopen week mee naar stal genomen. Staart eerst gewassen en toen hij droog was het spul erin. Werkt super! Zit een perzik luchtje aan :)

Volgens mij werkt het precies hetzelfde als CM, alleen dan stukken goedkoper :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:57

Ik vond riders magic stug en niet lekker werken

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:05

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:06

yvonnedv schreef:
Als je linksonder dit topic de zoekfunctie gebruikt en zoekt naar action vind je vrij eenvoudig het volgende bericht.

Lilliputter schreef:
Laatst was ik bij de Action en daar had ik de haarserum van Hegron meegenomen voor €2,99. Mijn haren worden er zijdezacht van, dus heb het afgelopen week mee naar stal genomen. Staart eerst gewassen en toen hij droog was het spul erin. Werkt super! Zit een perzik luchtje aan :)

Volgens mij werkt het precies hetzelfde als CM, alleen dan stukken goedkoper :D

klopt is hem en werkt echt goed gisteren in een klittende droge staart gedaan vies van de modder/takjes enz alles was er zo uit

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:19

Dankje yvonnedv :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:30

Even gegoogeled. Zo ziet het er uit, is makkelijker zoeken in de winkel als ik het ga halen ;) Afbeelding

Afbeelding

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:32

klopt dat is hem