Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoviBan schreef:Caesar schreef:Toch vind ik het opvallend dat zoveel mensen hier praten over een weide met schuilstal, terwijl wij 1) niet eens een vergunning krijgen en 2) in de omgeving nergens een schuilstal hebben. Praten jullie dan ook over een inloopstal bij een paddock?
Maar jullie hebben wel boxen?
Dan zou ik zeggen: alle tussenmuren en tralies er tussenuit slopen, buitendeur open of eruit, looppad maken naar de paddock of wei en klaar is je inloopstal.
Tigra_ schreef:Het is misschien een beetje offtopic maar ik kan niet altijd helemaal volgen als veulen tot 3 jaar roepen de meest de meeste mensen dat ze 24/7 in kuddeverband moeten staan. En dan ineens als een paard 3 jaar is zou dat paard het niet meer willen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat echt niet snap net of een paard met 3 jaar ineens een totaal andere instinct krijgt en graag op stal gaat?
Ik heb trouwens niets tegen als paarden wat meer op stal gaan maar 23/7 op stal vind ik echt niet te doen toch minimaal wel een uurtje of 4 moet je ze kunnen geven als een veulen daar recht op heeft waarom een paard dat ouder is als 3 niet meer?
YelaBrenda11 schreef:Mitch_Beauty schreef:Onze paarden staan in de zomer van 7 tot 11 buiten en als het heel warm is, 's nachts ook. In de winter van half 8 tot het donker wordt. Ze staan dan rond 4 uur al bij het hek te draaien.
's ochtends of 's avonds?
Tancreda4 schreef:24/7 met goede droge schuilstal is het ideaalste, en dat zou ik wel willen voor mijn paarden.