Hij kan ze dus zien,aanraken ed, maar hij staat niet samen met de merrie's

Omdat het niet gewoon niet klikt tussen mijn ruin & mijn merrie's doen we het zo

Ik vind toch iig dat je paard gezelschap moet hebben, ookal zijn het maar schapen ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XMarije schreef:Mijn pony staat altijd alleen in haar wei want we hebben bij mij thuis maar een pony en dat is de mijne. Er staan in de wei er links naast wel koeien en in de wei er rechts naast staan een paar kippen en een paar geitjes. En 's nachts staat ze in een stal met daarnaast koeien. Mijn pony heeft nu een veulen dus is ze nu samen, maar als het veulen oud genoeg is om weg te gaan gaat hij weg.
En dan staat mijn pony weer alleen. Mijn vraag was:
Is dit "zielig" voor mijn pony?
Gr. Marije
ulysse1 schreef:Jongens! Asjeblieft! Ik vind het ook ergens wel zielig en zou het zelf eigenlijk niet snel doen maar paardje heeft wel gezelschap, al zijn het dan andere dieren ;)
XMarije schreef:Mijn pony staat altijd alleen in haar wei want we hebben bij mij thuis maar een pony en dat is de mijne. Er staan in de wei er links naast wel koeien en in de wei er rechts naast staan een paar kippen en een paar geitjes. En 's nachts staat ze in een stal met daarnaast koeien. Mijn pony heeft nu een veulen dus is ze nu samen, maar als het veulen oud genoeg is om weg te gaan gaat hij weg.
En dan staat mijn pony weer alleen. Mijn vraag was:
Is dit "zielig" voor mijn pony?
Gr. Marije
cindypony1 schreef:heey
als je merkt adt je pony op paard ezels zich eenzaam gaat voelen vraag dan aan eimand een vriendin de buren of hun pony paard of zezel er bij mag
ook kun er er een paar koeien of schapen bij zetten maar geiten is geen goede optie die kouwen de staart en manen af als je het toch probeert spray je paard pony of ezel in met antie bijt.![]()
XMarije schreef:Dankje voor jullie reacties!
Staat dat echt in de wet?