Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
juval schreef:jeetje, begint wel een beetje op een soap te lijken zeg... waar gaan jullie nu heen?
pmarena schreef:Dat is overigens wel een hele korte deadline , vandaag brief versturen , dan komt hij in principe dinsdag of woensdag aan...en moet ze VOOR donderdag bellen / dat afhalen regelen....?
Is dat wettelijk gezien wel okee om zo'n hele korte deadline te stellen
Het is natuurlijk ook zonde als je het voor niks doet zeg maar , dat het niet "rechtsgeldig" is omdat de termijn te kort is...
Citaat:het nieuws van vandaag is dat de brief vandaag de deur uit gaat ,en chantal mij voor donderdag moet bellen om amadeus op te halen..en anders komen alle kosten voor haar..
Anoeska schreef:Citaat:het nieuws van vandaag is dat de brief vandaag de deur uit gaat ,en chantal mij voor donderdag moet bellen om amadeus op te halen..en anders komen alle kosten voor haar..
Maar er staat toch alleen een deadline in dat de vorige eigenaar voor donderdag moet bellen. Dat vind ik nou niet zo heel schokkend. Ze moet dus per direct contact opnemen. En dan kunnen er afspraken gemaakt worden over ophalen.
Yommie schreef:pmarena schreef:Dat is overigens wel een hele korte deadline , vandaag brief versturen , dan komt hij in principe dinsdag of woensdag aan...en moet ze VOOR donderdag bellen / dat afhalen regelen....?
Is dat wettelijk gezien wel okee om zo'n hele korte deadline te stellen
Het is natuurlijk ook zonde als je het voor niks doet zeg maar , dat het niet "rechtsgeldig" is omdat de termijn te kort is...
ik heb haar al 2 weken gegeven....ik moest maar wachten...nu wacht ik bijna 3 weken...en het is gewoon niet te doen met dat paard bij ons...
niemand kan zijn halster om doen..niemand kan hem pakken..en ik kan niets meer met mijn andere paard doen ,want hij gaat helemaal uit ze dak..
ik heb genoeg gewacht denk?
en als ze me donderdag beld,mag ze hem ook in het weekend komen halen hoor...het duurt nu toch al lang...