Citaat:de kosten van het onderhoud blijft hetzelfde, de kosten van het voer en de bodembedekking ook. dus dat gaat niet op. juist de goede stallen maken imo het minste winst, want daar gaat 'de winst' naar het onderhoud toe.. dingen op het terrein en dus voor de klanten verbeteren.
Hier klopt geen ene jota van. Juist door goed management kan je enorm besparen op voerkosten, strooiselkosten en zelfs onderhoud. En hoe beter het terrein voor elkaar is, hoe minder werk je hebt dus ook minder arbeid. Maar ja, er zijn er altijd die menen dat hun stal niet beter kan draaien en die houden vast aan hun eigen beleid; moeten ze zelf weten als ze maar niet bij mij komen klagen. Daarnaast heb je inderdaad stalhouders die er 3 dure auto's op na houden (ik heb er maar 2). Toen ik nog DA was verdiende ik 2 x minder dan nu, dus voor mij is het wel duidelijk.

. Ik heb een pony
.
) dat het verschil te klein was tussen de paarden en pony's. De pony's staan in de zomer dag en nacht op het land en de paarden een aantal uurtjes. Ze vertelde ook dat het juist het stro was dat zo duur was en door de paarden omhoog te doen en de pony's zo te houden een betere verdeling had.
.
!
] mesten en voer soms wat avonden ,maar dat heb ik er graag voor over