Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ik neem aan dat dit door een onafhankelijk onderzoek naar voren is gekomen??
Verder ben ik benieuwd wat Strovan hiervan vind
strovan schreef:DubbelDun schreef:Ik neem aan dat dit door een onafhankelijk onderzoek naar voren is gekomen??
Verder ben ik benieuwd wat Strovan hiervan vind
Ik ga er van uit dat heel snel het bewijs zal voorgelegd worden door de persoon die de stelling heeft geponeerd.
Indien niet kan iedereen oordelen over de kwaliteit van de stellingen geponeerd door betrokken persoon.
De informatie die betrokken persoon verstrekt omtrent Stro Pellets Dier van Strovan is volkomen onterecht en verkeerd
Jannepauli schreef:Met andere woorden: de verdachtmakingen die voornamelijk in de richting van Strovan geworpen worden, hebben dus geen enkele grond. Er spelen kennelijk hele andere factoren mee.
Citaat:Jannepauli schreef:Met andere woorden: de verdachtmakingen die voornamelijk in de richting van Strovan geworpen worden, hebben dus geen enkele grond. Er spelen kennelijk hele andere factoren mee.
[/quote]Citaat:quote="DubbelDun"]@Strovan: dank voor het uitgebreide verhaal.
Blijf ik ng wel met de vraag zitten; hoe komt het dat muizen (en paarden) de Strovan bedding niet eten en andere merken van 100% stro wel ??
Let wel ik vind het prima hoor, want ik zit niet te wachten op kapotgevreten zakken en overal korrels waar ze niet horen
madamX schreef:strovan schreef:Stro is een algemene naam, Strovan werkt enkel met 100%tarwestro.
strovan werkt enkel met 100% tarwestro; ja, dat kan. Maar als het weer de deur uitgaat is het toch wat anders... Niet voor niets dat het product niet gebruikt mag worden in de biologische teelt........ En niet gegeten wordt door dieren.....
Citaat:="strovan schreef"
Ik spreek niet over andere merken
Citaat:strovan schreef:
Stro is een algemene naam, Strovan.......
http://www........nl/beheer/up ... 0059_1.pdf
Op deze site vindt U een strokorrel product dat beweert 100% bio te zijn.
mag dit dan gebruikt in de biologische teelt?
strovan schreef:Strovan neemt 400% vocht op. Ook dit is een oorzaak waarom het weinig of niet gegeten wordt.
DubbelDun schreef:De verklaring dat de muizen in vlas 'op jacht zijn' naar zaad en dat dit in strkorrels hetzelfde is vind ik een hele goede gedachtengang.
Maar van onderstaande mis ik even hoe ik dat met elkaar moet rijmen:strovan schreef:Strovan neemt 400% vocht op. Ook dit is een oorzaak waarom het weinig of niet gegeten wordt.
Paarden vinden het te droog om te eten oid??
diana1 schreef:Citaat:="strovan schreef"
Ik spreek niet over andere merken
en gelijk daaronder:
Citaat:strovan schreef:
Stro is een algemene naam, Strovan.......
http://www........nl/beheer/up ... 0059_1.pdf
Op deze site vindt U een strokorrel product dat beweert 100% bio te zijn.
mag dit dan gebruikt in de biologische teelt?
dus toch...