Ik blijf een beetje klooien en schuiven met de indeling voor zover het gaat met mijn hooi/stro voeropslag en zadelkamer.
Totale ruimte is +- 4.5 breed x5.5 lang en meter of 3 hoog. Het is 1 open ruimte en daardoor stoffig
Je komt via de korte kant binnen en dan is links de "zadelkamer" bestaat uit aan 1 zijnde 3 voertonnen en een roldeurkast vol dekens en dekjes en ertgenover een zadeklkast met zadels en 3 lade/ dossierkasten.
Bovenop de kasten heb ik nog plastic bakken met opslag. Een smal, soort doodlopend gangetje met allemaal kasten dus
Achter de dossierkasten ligt het stro, je hebt dus wel een soort afscheiding door de kasten maar verder is het open en daardoor ook stoffig.
Bij binnenkomst rechts heb ik nog 3 voertonnen en een tafeltje met supplementen en vitamines en daarachter passen 2 rollen hooi.
Ik vind het erg rommelig ogen en blijf in hoeverre ik het kan met de tafel, tonnen en kasten schuiven maar ben beperkt in de ruimte en mogelijkheden.
Ik zal straks eens fotos maken dan hebben jullie misschien een beter beeld.
Hoe hebben jullie alles opgeborgen?
Ik ben aan het denken om een wand achter de kasten te maken ivm het stof, maar dat ontneemt denk ik ook weer licht.
Hoe hebben jullie het voer opgeborgen en hoe de supplementen opgeslagen?
Het tafeltje is snel stoffig en oogt daardoor vies, maar wel handig aangezien ik die vitamine en supplementen dagelijks gebruik.
ik heb nu 6 tonnen in gebruik, 4 paarden met ieder wat anders, voorheen had ik van die ikea stapelbakken, namen minder plek in maar die bogen door en ik hoorde van anderen dat bij hun er toch muizen in kwamen.