Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angela_ schreef:wij hadden afgelopen nacht de merrie van mijn schoonvader plat in de wei. Mijn oude heer kwam wel naar voren bij de laatste voerbeurt maar zij niet. Ze lag dus in de wei met koorts. Dierenarts geweest, koortsremmer er in en een pasta. En nu is ze weer gewoon haar eigen schooierige zelf.
Toch altijd schrikken weer.
MarianB: welke dierenarts komt er bij jullie? Wij moeten ook een nieuwe vinden in de buurt van ons nieuwe huis.
_Lorette_ schreef:Ik heb mijn spullen in de zadelkamer, maar vanwege de muizen zit het tegenwoordig allemaal in opbergboxen. Zadel van Frum hangt er niet, maar de andere zadels heb ik nog wel gewoon in de zadelkamer hangen. Zelfde als DP: weinig waarde, maar voor mij heel onpraktisch als ze gestolen zouden worden. Ik heb wel een alarm, camera en slot, maar het alarm vond ik mega irritant. Vergat ik steeds.![]()
Zonder spullen (tijdens schoonmaken) ziet het er zo uit:
[ [url=m/6dQ3Ar.jpg]Afbeelding[/url] ]
3 wanden met spullen:
[ [url=m/Mu6Atv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dLqCQj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rz7IQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen trainingspaarden meer, dus inmiddels hangt er minder aan zadels, hoofdstellen en dekens. Dekjes nog in overvloed.
Belker schreef:Dat dus. Ik moet alle wanden aftimmeren en het plafond en daarna een betonvloer storten…… Maarja, er is nog zat te doen, helaas.
kojack schreef:Ahhh wat een mooie zadelkamer, ik wou dat ik zo'n ruimte had.
Dat rek op wielenWaar heb je dat rek gekocht?
![]()
Ik wil mijn zadels gewoon in huis houden, hier camera's en alles maar als ze willen dan nemen ze het allemaal mee.
DubbelFun schreef:@kojack: ik ben benieuwd wat voor voertonnen je dan gebruikt ??
Ik heb wel eens een muis in een hoge poetsemmer gehad en 1x een minimuis binnen, die liep ineens over een halster heen.
_Lorette_ schreef:kojack schreef:Ahhh wat een mooie zadelkamer, ik wou dat ik zo'n ruimte had.
Dat rek op wielenWaar heb je dat rek gekocht?
![]()
Ik wil mijn zadels gewoon in huis houden, hier camera's en alles maar als ze willen dan nemen ze het allemaal mee.
Via Marktplaats, maar het is gewoon een verrijdbaar, dubbel kledingrek uit een winkel, dus ze moeten ook wel gewoon te koop zijn.