Wat een leuke foto Kirr!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ilsje_007 schreef:Mag ik weer heel onbeleefd een vraag tussendoor stellen?
Wij hebben in ons toekomstige huisje een loodsje van 5.7mx5.7m, waarvan we hebben besloten dat dit in eerste instantie (weideseizoen) een inloopstal wordt voor de paarden totdat we definitieve stalletjes (3-4 stalletjes met uitloop naar paddock en pad naar de wei) hebben neergezet.
Het loodsje zou moeten dienen voor 2-3 pony's, welke nu nog gewend zijn om 'savonds in een apart stalletje te staan.
- Is 32 m2 genoeg voor 3 paardjes?
- Wat is jullie ervaring hiermee?
- Hoe pak je dit aan met voeren? Mijn sportpony moet tijdens het endurance seizoen behoorlijk meer eten (muesli en hooi) in vergelijking met de gepensioneerde oude haflingerdame?
Alternatief is dat ik de stal toch verdeel in 2 stukken met een paddockhek en ze snachts in een apart stukje van de stal staan met uitloop naar buiten.

*hetisooknooitgoed*
) en op mijn weerapp staat voor volgende week toch ook weer sneeuw.. even de smid bellen of ie wat eerder kan komen om de sneeuwringen te zetten. Als het echt gaat sneeuwen wil ik rijden! 
. Wel van buiten, knipogen enzo, maar haar baarmoeder hield ze stijf dicht.... Dus niet hengstig en geen knikker... Wel 80 euro armer, oh en het advies dat een veulentje fokken voor haar de oplossing zou zijn... Omdat dat mij iets te ver gaat (weet niets van fokken, hengsten en wat te doen met een veulen
), ook maar met monnikspeper gestart. Ze vindt dat echt niet lekker, dus dat is al probleem nr 1. Ik weet dat je het maanden moet voeren, maar na 4 weken enorm gemier met eten (wat dus 2x zoveel muesli en brokjes betekende om t naar binnen te krijgen), en geen significante veranderingen in gedrag, maar weer mee gestopt. Heb nu besloten om er niets aan spul in te stoppen, laat t maar gebeuren. Als er een giga hengstigheid uitbarst binnenkort, bel ik nog een keer de da voor een knikker. Dat lijkt mij toch wel t fijnste, al weet ik donders goed dat het maar bij 20 - 30% van de gevallen het gewenste effect heeft. Een veulen kan ook nog, maar wordt al zenuwachtig bij het idee. Mocht het wel zo ver komen, dan zou een Lippizanerpapa wel erg welkom zijn
. Maar verder ben ik er echt helemaal niet bezig hoor
Echt superlicht op de hulpen en ik kon nog relaxen ook. Normaal moet ik echt wel goed opletten dat ik niet op een auto of in een greppel beland. Maar vandaag niet. Goed tempo, lekker relaxt, alles makkelijk, lekker zonnetje..... Het leven is mooi

en wat is ze zwart 
eerst maar even paar uur liggen totdat DA komt.

.
, ik hoor volgende week meer.