Heb m'n kast nu goed op orde maar blijf maar met dat ding elke keer zitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:[ [url=m/UY3Qbh.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook de broekhanger van de Ikea in gebruik
Citaat:Deze is 60 cm stukje afhalen is zo gebeurt. Deze Heb ik ook
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60218567/
ittheclown schreef:Ik heb hem tegen mijn zijwand hangen in een wedstrijd jasjes hoes en dan hangs hij aan zo een gebogen haakje wat je zo in hout kan draaien. Mijn bp was voor mijn standaarden behoorlijk duur dus zorg altijd dat ik hem netjes ophang. Dus een kleding haak in de bp dan de hoes en dan hang ik hem op zo blijft hij schoon etc
Zidore schreef:wat een handig idee de broekhangers!
RubyAruba, wat was je kwijt ongeveer aan materiaal? wil hier ook een nieuwe kast en twijfel nog tussen een tweedehands en zelf 1 in elkaar gaan zetten
RubyAruba schreef:mcjv schreef:[ [url=m/UY3Qbh.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook de broekhanger van de Ikea in gebruik
Wooooow , jouw kastindeling is echt precies zoals ik hem geschetst heb! (althans in de eerste instantie had ik het bovenste vak door 2en gedeeld maar omdat ik nu een broekrek van 1M breed heb, zal het ongeveer zo worden zoals bij jou.
Hoe breed / hoog is jouw kast ongeveer?
En hoeveel cm hoog is jouw bovenste vak voor je dekjes? Ik zat zelf aan 65 cm te denken maar weet niet of dat met de constructie van het broekrek wel genoeg is voor ook dressuurdekjes..
gohya schreef:RubyAruba bij de Action hebben ze goedkope verf,verfbakjes,rollers enz. goede kwaliteit!Ook slotjes,schuifjes,haakjes, enz. verkopen ze daar,en dat scheelt zeker de helft in prijs met b.v. Gamma.
chriske schreef:hoi hoi, ik had een vraagje zijn er hier mensen met een zadelkast die gemaakt/herbouwd is vanuit een kledingkast van bv de ikea? wij willen op stal andere kasten maar ze zelf maken word erg duur..
Zidore schreef:heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg rubyaruba! super om te lezen ik ga binnenkort shoppen want dat is wel goedkoper als ik het zo lees.
qua vocht ben ik ook nog aan het denken hoe of wat. kan ik beter gaten in de kast maken dat vocht er in/uit kan of juist afsluiten en vochtvreters er in?? hoe hebben jullie dat?