Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MarjanB schreef:Df super fijn! Gelukkig willen ze ook leren! Ze staan momenteel op hun maandelijkse psyllium kuur nu. Kaat krijgt 600gram per dag nu. Gelukkig eet ze geen zand. Bij haar is de zandkoliek gekomen door kort gras in combinatie met een graasmasker.
Malenkaik was ook 12 toen ik ergens ging werken om te rijden maar 5 is wel erg jong!
Wij gaan zo verder met de schuur, verwacht niet dat we morgen veel buiten gaan doen met de regen die ze voorspellen
Karin_deB schreef:MarjanB schreef:Df super fijn! Gelukkig willen ze ook leren! Ze staan momenteel op hun maandelijkse psyllium kuur nu. Kaat krijgt 600gram per dag nu. Gelukkig eet ze geen zand. Bij haar is de zandkoliek gekomen door kort gras in combinatie met een graasmasker.
Malenkaik was ook 12 toen ik ergens ging werken om te rijden maar 5 is wel erg jong!
Wij gaan zo verder met de schuur, verwacht niet dat we morgen veel buiten gaan doen met de regen die ze voorspellen
Geef jij het droog of door een slobber?
Die van mij krijgen maar een handje brok in verhouding dus de berg zaadjes is enorm. Ze hebben 1 portie in 2 dagen op met veel moeite en lange tanden