Maar kan ook niet boos op haar worden want dat werkt averechts. Gisteren behoorlijk lopen vloeken toen ze eindelijk het bit in de mond wilde pakken totdat baasje-lief de hoek om kwam met een kruiwagen.
Dan ben ik weer een kwartier bezig om mijn frustratie van haar af te laten vloeien.

Ik hoop echt dat mijn Leo dat ook gaat halen! In de winter rij ik hem nog wel eens in een buitenritje en hij loopt nog mee in de kinderles. Maar dat begint hij toch duidelijk minder leuk te vinden. Hij moet t nog even volhouden tot de zomervakantie. Daarna gaan de meiden naar verschillende middelbare scholen en houden die lessen op. Dan hoeft hij dat niet meer te doen. Nu was het een paar x al heel slecht precies op de lesdag, dat hij al 3 wkn niet in de les heeft gelopen. Is wel lekker voor hem. Ik moet echt mijn best doen om hem op gewicht te houden. Anders vermagert hij echt.
Vandaag dus niet... 
Dus ik doe een meppende graai, paard
wat doe je nou? En toen kwam hij erachter dat het steekbeest weg was. Grote zucht
Wij zaten in Hoogersmilde; zowel aan die kant als aan de kant van Wateren steekbeesten gehad. En muggen. Veel muggen.
Vorige week was er TREC les, afgelopen weekend (m)endurance en komend weekend trail. Maar even een weekendje uitproberen en kijken of onze paarden dat snapten. Ging gelukkig goed en we hadden ook een fijne locatie voor de paarden en onszelf.