Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ipsilonka schreef:Ik heb het deze maand keurig bijgehouden. Maar ik durf het niet te plaatsen. 3 paarden naar de osteopaat, hoefsmid, tandarts, een pallet vlas, les, wedstrijd, contributie vereniging en equitana. Was echt veel zeg maar
Tessaaa schreef:Ipsilonka schreef:Ik heb het deze maand keurig bijgehouden. Maar ik durf het niet te plaatsen. 3 paarden naar de osteopaat, hoefsmid, tandarts, een pallet vlas, les, wedstrijd, contributie vereniging en equitana. Was echt veel zeg maar
Schaam je vooral niet! Ik geef aan 1 paard uit waar sommige een heel jaar hun paard voor houden. Ik ben ook gestopt met plaatsen, maar dat is meer omdat ik zo uit de toon viel voor mijn gevoel
Ipsilonka schreef:Tessaaa schreef:Ik heb het deze maand keurig bijgehouden. Maar ik durf het niet te plaatsen. 3 paarden naar de osteopaat, hoefsmid, tandarts, een pallet vlas, les, wedstrijd, contributie vereniging en equitana. Was echt veel zeg maar
Schaam je vooral niet! Ik geef aan 1 paard uit waar sommige een heel jaar hun paard voor houden. Ik ben ook gestopt met plaatsen, maar dat is meer omdat ik zo uit de toon viel voor mijn gevoel
Ipsilonka schreef:Een medestander haha. Nou staan de paarden aan huis en betaal ik het hooi 1 x per jaar en voer had ik eind februari gehaald. Oh en ik heb de aanbetaling van de trailer niet eens meegerekend !