@ dubbeldun, met altijd bedoel je dan, dat je totale oppervlakte 150m2 is? of alleen de paddock?
De paddock is een L vorm, 10x15 & 7x21
Er staat een shire en 2 minishetjes.
Ik weet dat ze het niet slecht hebben, maar omdat ze het normaal beter hebben, knaagt het aan me. Er zijn delen verhard 25%, delen nat 50%, delen modder 25%
Normaal hebben ze nog een wei (nu grotendeels zwembad) van 30x100 tot hun beschikking, het staat gewoon open, dus als ze willen kunnen ze.
Dit is het stuk grond van mijn schoonouders, en hier wonen we nu ook tijdelijk (in stal omgebouwd tot woonhuis).
Maar vorig jaar, rond deze tijd zelfde probleem. Eigenlijk is nov/dec/jan gewoon bijna niet te doen (vind ik dan). Dus ik kijk eens rond, of ik hier dichtbij een boer of prive iemand kan vinden waar ik ze misschien 3-4 maanden per jaar kan zetten. Niet ideaal, want ze staan nu aan huis. Maar voor Sarah haar mok & hoeven, is dit niet fijn!
We hebben de paddock al verhoogd, en zou ook bestraad worden (voor de helft), maar de regen was ons voor. Vriend wil er nu niet meer aan beginnen. Tegels liggen er wel al al klaar om gelegd te worden...
@ Buitenzinnig, dan heb je het goed voor elkaar! Ik was net ook met Sarah en de kleintjes naar buiten, met regenjas en al. Maar was tot op mijn bh nat