Succes en veel plezier morgen, ben benieuwd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Maar ondanks dat het droog was afgelopen weken heeft het gras hier als een malle gegroeid.
Ook het grondwater staat nog harstikke hoog.
De bovenlaag was zeker heel droog. Maar denk dat de wortels van het gras nog prima water aan konden.
Wel anders natuurlijk dan in juni 2020 en alles bruin begon te worden.
Katootje7791 schreef:Ik reageer bijna nooit, maar het bericht van LN, daarvan moet ik echt een kwijt dat ik dit echt niet vind kunnen. Het zal jou waarschijnlijk een rotzorg zijn wat een volstrekt onbekende van jouw actie vindt, maar een dier opzettelijk zo aan z'n einde laten komen, vind ik echt mega bruut. Eerst een levend vangen kooi zetten en daarna in die kooi laten verzuipen, begrijp ik dat nu goed?? Wat als de buurman dat met puppies of kittens doet??? En waar is die levend vangen kooi dan precies goed voor? Je laat zo'n dier bewust een walgelijke doodsstrijd doorstaan op deze manier. Of elders uitzetten (paar km van huis) of werk anders met een goeie klem waarbij ze gelijk dood zijn als ze tik krijgen. Dat van die doodsangsten uitstaan als excuus gebruiken, is wel erg slap.
boemel schreef:Ik ben het wel met Katootje eens.
Doe het niet of doe het goed.
Wij hebben een vangkooi staan met de afspraak dat de buurman hem met de buks schiet en we hebben een tunnel waar ze 2 stroomschokken krijgen. Gelukkig beide niet nodig gehad, want onze kat pakt ze.
En nee, dat is ook allemaal niet leuk, maar verdrinken dat vind ik echt niet oké.
Lynn_Nikita schreef:meijers? ben je wel tevreden over de kwaliteit? Ik vind langer wachten niet leuk maar als het gecommuniceerd word niet erg en als die maar niet krom is of krom trekt bij gebruik wat ik bij sommige wel lees