Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Da's ook de moeite niet wat je er in kwijt kan... verder wel een leuk ding maar ik zou het niet kopen i.v.m. kleine inhoud en dat het toch al snel een zooitje wordt met zand / modder / pies en poep waar het doorheen gaat en als een lomp paard er in gaat staan...
Faline schreef:Ik heb er ook naar gekeken, de portagrazer. Lijkt wel een ideaal systeem![]()
Maar inderdaad minder handig (en duur) met meerdere paarden. En inderdaad de inhoud lijkt ook niet voldoende voor een hele dag. Voor wedstrijd (endurance) of anders weg met de paarden lijkt het me wel wat.(En evt voor binnen op stal)
Wij hebben verschillende hooinetten gehad, maar helaas zijn onze paarden nogal ruw en is alles zomaar kapot.![]()
Vandaar dat ik alternatieven zocht. Portagrazer leek me wel stevig en niet gevaarlijk of scherp aan de tanden/lip. Maar vrij prijzig. (Is trouwens ook Europese dealer)
Maar mijn vader heeft nu zelf slowfeeders voor in de paddock en binnen in elkaar geknutseld. Voor buiten van die grote witte vierkante bakken met een afgerond rvs net wat naar beneden meezakt en voor binnen zelf kleine bakken gemaakt ook met rvs net. Voldoen prima tot nu toe!
Faline schreef:Ik vind die porta-grazer (afgezien van de prijsIk heb er ook naar gekeken, de portagrazer. Lijkt wel een ideaal systeem![]()
Maar inderdaad minder handig (en duur) met meerdere paarden. En inderdaad de inhoud lijkt ook niet voldoende voor een hele dag. Voor wedstrijd (endurance) of anders weg met de paarden lijkt het me wel wat.(En evt voor binnen op stal)
Wij hebben verschillende hooinetten gehad, maar helaas zijn onze paarden nogal ruw en is alles zomaar kapot.![]()
Vandaar dat ik alternatieven zocht. Portagrazer leek me wel stevig en niet gevaarlijk of scherp aan de tanden/lip. Maar vrij prijzig. (Is trouwens ook Europese dealer)
DubbelDun schreef:Ik kan sowieso nergens verzendkosten op die site vinden, maar gooi er eens een mailtje tegen aan en je weet het
Citaat:Thank you for your enquiry. I will set it up so you can buy from the Netherlands. We were the original Porta Grazer dealer for Europe but had too many problems so we designed a new one which is much better, we tested it for many months before putting on sale and is more than £100 less expensive. If you can post details to the forum I would appreciate that.