Ik ben inmiddels weer thuis hoor. Even in het kort:
M'n bloedwaardes zijn niet goed, dus werd even via infuus wat testjes gedaan. Heb sinds afgelopen winter na een zware prednison- en antibioticakuur de darmen niet meer op orde, werken niet meer zoals het hoort. Dus al veel afgevallen en weinig/geen energie. Ze proberen nu te achterhalen waarom en wat er aan te doen is. Maar de tijd tussen de onderzoeken duren zooooo lang steeds. 24 juli screening voor maag- darmonderzoek. Waar ik echt tegenop zie, maargoed. Moet gewoon.
Zapje, blijft bij jou de lijm een beetje zitten? Ik moet eigenlijk een nieuwe emmer ophangen met nieuwe lijm, na zóveel regen! Het is nu een vieze brei geworden op die emmer. De vliegen plakken er nog wel aan vast, maar het ziet er zo smerig uit.
spatter, Gaat straks vast beter als je wat vaker alleen met haar op pad bent geweest

Ik heb ook al even snel gestofzuigd. Vaatwasser staat aan, wasjes draaien. Nu eerst even een thee'tje. En dan zie ik wel weer verder. Moet straks ook weer David ophalen. Marloes is bij mijn tante. Die vermaakt zich daar nog wel even.