Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Solleke_Noah schreef:Lekker verantwoord dat filmpje, 'k zou doodsangsten uitstaan.
Succes met de assessment [***]! Zijn nooit leuk die dingen, tenzij je het helemaal in de vingers hebt. Had deze dinsdag ook eentje tijdens een sollicitatie, kwartier voorbereiden en dan voor de jury gaan bespreken. Je hoopt dan maar dat het ergens op slaat, uit de jury kon ik niks opmaken, die deden enkel lachen en knikken.
Hopelijk krijg je snel de juiste mensen te pakken kvulden!
Mooie zonsopgang foto
palousaboy: tjee, wat een water. Je wei is wel een natuurlijk overstromingsgebied zo
Hier regent het al de hele dag enorm veelonze wei op kleigrond heeft zich tot begin januari zo enorm goed gehouden, maar nu is de modder dan eindelijk daar.
Ik zou ze graag op de (verharde) paddock willen zetten, maar ben bang dat mijn ijslander dame als nieuwkomer daar het onderspit delft en de stallen niet in mag. Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Paddock is 40x 20 meter met twee grote inloopstallen, stuk verhard ervoor en vier afzonderlijke voerplekken... Nu staan ze nog op 1 hectare weiland dus ruimte genoeg om uit elkaars buurt te blijven. Maar ze hebben enkel een bosje om onder te schuilen, te weinig zo met dit regenweer.
Solleke_Noah schreef:Hier regent het al de hele dag enorm veelonze wei op kleigrond heeft zich tot begin januari zo enorm goed gehouden, maar nu is de modder dan eindelijk daar.
Ik zou ze graag op de (verharde) paddock willen zetten, maar ben bang dat mijn ijslander dame als nieuwkomer daar het onderspit delft en de stallen niet in mag. Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Paddock is 40x 20 meter met twee grote inloopstallen, stuk verhard ervoor en vier afzonderlijke voerplekken... Nu staan ze nog op 1 hectare weiland dus ruimte genoeg om uit elkaars buurt te blijven. Maar ze hebben enkel een bosje om onder te schuilen, te weinig zo met dit regenweer.
[***] schreef:Hilary schreef:Wat dacht je van deze? Feestboek
~~~~~
Ik blijf ook blij met Den Hoek; ik ga er heen voor mezelf (ben onder behandeling bij Eric), en Margot komt altijd bij ons op stal voor de behandeling van de pony's. Mijn merrie (gevalletje longproblemen en erg hoefbevangengevoelig) hebben we ook weer goed op de rit gekregen. Daar waar ik jarenlang hooi heb staan natmaken voor haar, krijgt ze nu droog hooi. Zowel mijn reguliere DA (die er was voor de tanden) als de holistisch DA vonden haar longen uitstekend klinken.
Mag ik vragen waar je woont? Dan kan ik even kijken of het voor mij ook mogelijk is om iemand bij mij op stal te krijgen. Dat heb ik nl liever dan een lange trailerrit.
Mag uiteraard per pb.
oh dat filmpje, doodeng....