Mijn zadelkast met alle spullen erin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustyenmax18 schreef:Hallo allemaal,
Ik kom mij hier even melden aangezien ik wat hulp nodig heb.
Ik heb vanmiddag een kast gekocht voor de dekjes, peeskappen, bandages en alle andere troep.
Alleen de kast heeft vaste planken erin zitten waardoor ik niet veel speling heb.
Ook vindt ik de buitenkant van de kast afschuwelijk en zou ik de kast het lieft met greywash verven. Zal dit lukken met deze kast? Zoja wat raden jullie mij aan.
Ook zou ik graag de binnenkant doen maar ik denk dat dit onmogelijk is met de vaste planken die erin zitten..
Tevens heb ik broekhangers van de ikea gekocht die ik eigenlijk helemaal bovenin wilde hangen. Moet morgen even meten of dit pas ( kast ligt nog op de aanhanger) en anders moet mijn vader de kast maar gaan slopen.
Ik ben een aantal handige dingen hier tegen gekomen in de 50 pagina's die ik gelezen heb. Alleen helaas nog niets geschikts voor bandages.
Ik heb van lang niet alle bandages nog de zakjes helaas.( zijn deze eventueel ergens los te krijgen ?)
Wat hebben jullie verder nog voor ideeen voor deze kast?
Kast is 130 breed 180 hoog en 60cm diep.
[ [url=m/dbaA0C.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwqPkV.png]Afbeelding[/url] ]
Wie o wie heeft er ideetjes?
woepsie90 schreef:Dustyenmax18 schreef:Hallo allemaal,
Ik kom mij hier even melden aangezien ik wat hulp nodig heb.
Ik heb vanmiddag een kast gekocht voor de dekjes, peeskappen, bandages en alle andere troep.
Alleen de kast heeft vaste planken erin zitten waardoor ik niet veel speling heb.
Ook vindt ik de buitenkant van de kast afschuwelijk en zou ik de kast het lieft met greywash verven. Zal dit lukken met deze kast? Zoja wat raden jullie mij aan.
Ook zou ik graag de binnenkant doen maar ik denk dat dit onmogelijk is met de vaste planken die erin zitten..
Tevens heb ik broekhangers van de ikea gekocht die ik eigenlijk helemaal bovenin wilde hangen. Moet morgen even meten of dit pas ( kast ligt nog op de aanhanger) en anders moet mijn vader de kast maar gaan slopen.
Ik ben een aantal handige dingen hier tegen gekomen in de 50 pagina's die ik gelezen heb. Alleen helaas nog niets geschikts voor bandages.
Ik heb van lang niet alle bandages nog de zakjes helaas.( zijn deze eventueel ergens los te krijgen ?)
Wat hebben jullie verder nog voor ideeen voor deze kast?
Kast is 130 breed 180 hoog en 60cm diep.
[ [url=m/dbaA0C.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KwqPkV.png]Afbeelding[/url] ]
Wie o wie heeft er ideetjes?
Goedkope wcrol houders voor je bandages? Dit bracht me op het idee
[ [url=m/BqHAtd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kpSGPr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Adrienne93 schreef:Hoe pakken jullie je peesbeschermers goed in? Ik heb inmiddels 5 paar beschermers voor en achter en springschoenen maar het is nu van een afstandje in de kast gegooid.... Niet echt handig en neemt veel ruimte in, om ze in 1 grote bak te doen dat wordt m denk ik niet met mijn opruimskilss haha
Adrienne93 schreef:Nou... Ik heb een oud poetskistje zo'n manege ding en daar past net 1 setje in... Dat wordt een heel gedoe.. Wil ze eigenlijk ook zo kunnen pakken en makkelijk weg leggen...