Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
izzy1985 schreef:Mag ik mee lezen? Ik gebruik al een aantal jaar slowfeed netten vergelijkbaar met die zwarte en zwartblauwe van de EPPLEJECK . Ik zag alleen dat ze 5 euro duurder waren geworden en aangezien ik er maar een winterseizoen/jaar er mee doe was ik opzoek naar wat stevigers voor een leuke prijs. Liefst zonder knoopjes, die rekken uit waardoor de mazen groter worden. Ik heb er 6 in gebruik per dag.... Maar ze slijten best snel waardoor er grote gaten in komen. Die repareer ik uiteraard wel, maar ik zoek iets slijtvasters en uiteraard betaalbaar...
Ervaringen en advies van jullie?
quartel schreef:Ik denk dat ijzer hoe dan ook een risico geeft....en niet alleen voor de tanden.
Ijzer kan ook snijden in een hoef of in huid als het scherp is.
En scherp kan het al snel worden als een paard er mee aan het donderjagen gaat,
BBolluijt schreef:De paarden trekken het hooi of kuilgras met hun lippen door het raster, dit doen ze ook bij de slowfeedernetten.
Meert schreef:izzy1985 schreef:Mag ik mee lezen? Ik gebruik al een aantal jaar slowfeed netten vergelijkbaar met die zwarte en zwartblauwe van de EPPLEJECK . Ik zag alleen dat ze 5 euro duurder waren geworden en aangezien ik er maar een winterseizoen/jaar er mee doe was ik opzoek naar wat stevigers voor een leuke prijs. Liefst zonder knoopjes, die rekken uit waardoor de mazen groter worden. Ik heb er 6 in gebruik per dag.... Maar ze slijten best snel waardoor er grote gaten in komen. Die repareer ik uiteraard wel, maar ik zoek iets slijtvasters en uiteraard betaalbaar...
Ervaringen en advies van jullie?
Als je echt een hooinet wilt, dan is deze misschien wat voor je: https://equiculinair.nl/slowfeeders/hooinet/slowfeeder-hooinet-maas-3x3-large.html
Ik heb ze trouwens gewoon in gebruik als slowfeeder-kussen. Ze zijn namelijk rechthoekig.