Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir1ne schreef:oeh dat ziet er strak uit Kirr!!!
Utopia, hihi, last van de hormoontjes.
Ik heb een ruin die verkikkerd is op merries, die is nu ook op het minste of geringste afgeleid. en ja ik weet echt zeker dat t een ruin is haha...... maar hij dekt en doet alles tot en met.
chasey, mooie foto![]()
Leuk stel zo...
Hier krijgen we de beregeningspomp niet aan de praat... en we moeten nu juist de bak even nat maken omdat het anders zo stuiftnu maar drinkwater erop gesproeid, al 2 dagen..
![]()
Denk dat we gewoon te weinig rust hebben, hij zuigt niet aan dus ik denk dat ie ergens geen vacuum trekt... maar mijn wederhelft is niet al te geduldig en geeft dan neit op voordat ie resultaat ziet...
vrijdag komen de vlokken erin en dan is het natmaken, natmaken, natmaken en nog eens natmaken...
ClaudiaHS schreef:Heb je de aanzuigslang al een keer volgegooid met water?
Bij ons deed ie het de eerste x ook niet.
Nadat we de tuinslang een tijdje in de aanzuigslang hadden gehad deed hij het wel.
marga1 schreef:Ir1ne schreef:oeh dat ziet er strak uit Kirr!!!
Utopia, hihi, last van de hormoontjes.
Ik heb een ruin die verkikkerd is op merries, die is nu ook op het minste of geringste afgeleid. en ja ik weet echt zeker dat t een ruin is haha...... maar hij dekt en doet alles tot en met.
chasey, mooie foto![]()
Leuk stel zo...
Hier krijgen we de beregeningspomp niet aan de praat... en we moeten nu juist de bak even nat maken omdat het anders zo stuiftnu maar drinkwater erop gesproeid, al 2 dagen..
![]()
Denk dat we gewoon te weinig rust hebben, hij zuigt niet aan dus ik denk dat ie ergens geen vacuum trekt... maar mijn wederhelft is niet al te geduldig en geeft dan neit op voordat ie resultaat ziet...
vrijdag komen de vlokken erin en dan is het natmaken, natmaken, natmaken en nog eens natmaken...
Eerst de slang / pomp handmatig vullen met water dat doet hij hetwel. of de waaier van de pomp zit vast even voorzichtig met de hand losmaken cq draaien, deze zit vaak vast na de stilstand in de winter.