Ik heb afgelopen zondag 39 km weg gereden. Onder andere even bij m'n werk langs

Dan ga ik nu maar snel naar de paarden. Ik moet in de bak rijden, want einde van de week weer les, beetje stom als ik tussendoor de bak niet een keer geoefend heb

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meggiemeg schreef:Gisteren herinneringen naar de klanten verzonden, krijg ik me van een aantal toch reacties terug waar de honden geen brood van lusten. Termijn is al verdubbeld als wat is afgesproken op eigen houtje en dan nog durven zeggen dat ze er niet van gediend zijn om een herinnering te ontvangen, euhhh ja zorg dan dat je betaald dan krijg je er ook geen een denk ik dan.
DubbelDun schreef:Idd DoubleVv. gefeliciteerd !
Paard van 18 zal best even moeten wennen, dat kan idd wel een maandje gaat duren. Misschien gaat magnesium wat helpen ??
Solleke_Noah schreef:Om daar nog even op in te haken, ik vind dat je als pensionhouder, zeker van een kleinschalig pension, gerust "eisen" mag stellen. Je stelt wel je erf open en als je je niet fijn voelt bij bepaalde zaken, dan mag je die toch gerust weigeren?
Iedereen is vrij om bij jou te komen staan en kans dat het goed gaat is groter als je met gelijkgezinden op het erf staat.