Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordjes schreef:Heeft iemand tips hoe je het beste een metalen zadelkast (kleinste model) het beste kan indelen? Ik heb al heel veel spullen weg gedaan want ik had eerst een hele grote kast.
Jester_ schreef:Even een vraag. Ik wil eigenlijk wel een mooie houten kast maken van bijv steigerhout. Komt wel in een schuur maar moet dus wel tegen wat vocht kunnen. Wat waren jullie ongeveer voor kosten kwijt en hoe ziet hij er uit? Er hoeven niet persee zadels in, het wordt evht voor dekens dekjes en wedstrijdspul bijvoorbeeld
fjordjes schreef:Heeft iemand tips hoe je het beste een metalen zadelkast (kleinste model) het beste kan indelen? Ik heb al heel veel spullen weg gedaan want ik had eerst een hele grote kast.
mcjv schreef:Jester_ schreef:Wauw gaaf! En groot ook wel? Heb je ong idee wat het gekost heeft?
Daar ben ik ook benieuwd naar!! Zou heel graag een kast naar eigen wens willen maken maar ben benieuwd wat een kast met kwalitatief goed hout zou moeten kosten.
RiannaB schreef:Ik heb laatst nog eens een foto gemaakt hoe ik mijn 'nieuwe' kast op de nieuwe stal in gebruik heb.
Ben met sommige dingen nog niet helemaal tevreden en die laarzentas voor m'n zadel vind ik ook onhandig, maar geen idee hoe ik die anders kwijt moet.
[ [url=m/euspe3.png]Afbeelding[/url] ]
snorremans schreef:mcjv schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar!! Zou heel graag een kast naar eigen wens willen maken maar ben benieuwd wat een kast met kwalitatief goed hout zou moeten kosten.
Wij waren voor alles bij elkaar rond de €350 kwijt (hout, slot, schanieren en nog wat schroeven etc.)Even een investering maar nu heb ik wel echt een kast voor jaren!
beatje schreef:RiannaB schreef:Ik heb laatst nog eens een foto gemaakt hoe ik mijn 'nieuwe' kast op de nieuwe stal in gebruik heb.
Ben met sommige dingen nog niet helemaal tevreden en die laarzentas voor m'n zadel vind ik ook onhandig, maar geen idee hoe ik die anders kwijt moet.
[ [url=m/euspe3.png]Afbeelding[/url] ]
Heel netjes,maar waar heb jij de rest van je spullen dan ?Dekens ,dekjes ,spuitbussen Ehbo spullen.Ikdroom ook van zo'n overzichtelijke kast ik heb alleen te veel spullen.Ik zoek alles wel iedere keer uit maar heb ze toch nodig ,denk ik dan.