Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Ik heb het tegenbod geaccepteerd, maar dan zit er wel een nagenoeg nieuw zadel, nieuwe deken, dekjes en het voer erbij.
Nú natuurlijk nog de keuring
_Lorette_ schreef:Prachtig, Happinez! Het kost veel tijd, geld en moeite, maar jullie landgoed wordt steeds mooier. Ik vrees dat de kosten niet mis zijn, als ik zie hoeveel de stalgebouwen bij vrienden hebben gekost. En dan vond ik onze simpele kunststof systeemstallen al een uitgave...
Maartje_M schreef:Hier vandaag de aanloopkat op chip laten checken. Lang verhaal kort; ik ben weer teleurgesteld in de mensheid en de kat blijft hier
greendragon schreef:Wat een prachtige stal! Je kunt daar prima in wonen volgens mij. Hoeveel stallen kun je daar in kwijt?
Wanneer is de keuring? Is dat voor jou dan slapeloze nachten?
Ik heb ook een paar opties voor een menpony! Via MP en via Bokt. Ook heel spannend. Zou toch super zijn als ik over een paar weken ook lekker aan de slag kan.
Happinez schreef:Het is 150 M² ongeveer , dus groot genoeg.
Er komen 5 of 6 boxen in.
2 grotere paardenboxen en rest voor de pony's
En mijn honden trimsalon moet er ook in komen.
Heb je al afspraken staan om pony's te gaan bekijken of proberen ?
Maartje_M schreef:Hij had een naam maar die vinden we niks. Alle katten hebben hier toevallig een naam met een R dus zoonlief heeft hem Rufus gedoopt naar een van de personages uit zijn boekenserie over katten, maar daar is niet het hele gezin het mee eenshet zal dus wel Rufus worden
Leuk een menpony erbij! Ben benieuwd naar de nieuwe aanwinsten in het topic straks