Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb er er eentje van 10 cm iig.

Akshay schreef:Zag met teruglezen een prachtig veulentje![]()
Wát mooi dat het een merrietje is.
Ik hoop dat het vandaag droog wil blijven. Mijn paarden drinken alweer uit plassen water in plaats van de drinkbak
) maar ze verkiezen de vieze plassen boven hun drinkbak

Hij leek gisteren in eerste instantie wel wat op te knappen, dierenarts wilde het graag een dag aankijken omdat ze vaak nog wel goed kunnen herstellen als het zo ineens opkomt. Helaas viel hij binnen een paar uur steeds terug in aanvallen. Ze waren wel lichter en korter dan in de ochtend, maar hij reageerde totaal niet op de medicatie en bleef als een robotje rondjes door het huis lopen. Het was zo'n zielig gezicht... Halverwege de middag hebben we gebeld en gezegd dat het genoeg was, het kon echt niet meer
goldenarrow schreef:Dat is ook een manier om de plassen weg te krijgen
Wij zijn nu onderweg met een merrie naar de kliniek voor inseminatie. Was nogal een uitdaging om die op de wagen te krijgen, maar ik moet zeggen dat ten opzichte van de vorige keer (toen was ze een jaarling en gingen we haar ophalen, nu is ze 3) een stuk beter ging. Ze heeft in ieder geval in die tijd meer manieren geleerd, zoals dat het dus niet oké is om me het halve terrein over te trekken omdat je iets niet wil
Dit is haar date
[ [url=m/5I4eEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie leeftijd wel 

Bij ons ook 'waar vroeger de hertjes enzo stonden'
Of: tegenover fam. **
Die iedereen hier in de omgeving zo'n beetje ook wel kent haha..
Hoe is 't nu? Oh niet goed...
Wat ontzettend rot.. sterkte..
Wat een scheetje
Wel meer foto's plaatsen van al jullie moois, hoor!!
Snap wel dat je er helemaal wijs mee bent
En een knappe date ook weer
Maar wel kleintjes
dat zijn de verdrietige momenten van dieren houden pff