Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:41

anniekasaur schreef:
Iemand ervaring met luchtvochtvreters in de kast?
Heb er vochtvreter van de Action onder in mijn kast staan. Werkt prima, geen vocht of schimmel in de kast +:)+ Er moet gemiddeld 2x per jaar een nieuwe vulling in. Natte beenbeschermers en zadelpads (western) laat ik wel zoveel mogelijk buiten de kast drogen :j

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:26

_mjwb schreef:
Heb je misschien foto's? Ik ben heel erg benieuwd!

Net even snel foto's gemaakt..;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LovingTweety

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:48

Gaaaaaaaaaaf!!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:07

Enorm gaaf!

Mijn zadelkast is eindelijk af en ingericht. Niet iets bijzonders, maar voor mij goed genoeg :)

Afbeelding

Afbeelding

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:30

Wat een gave kasten komen hierbij en die pipowagen is wel heeeel erg gaaf!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:29

Pipowagen ziet er heel leuk uit, maar mijn verzekering zou niet blij worden van zoiets... denk niet dat ik mijn spullen, die zo voor het grijpen liggen, zo verzekerd zou krijgen :+

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:50

_mjwb schreef:
Enorm gaaf!

Mijn zadelkast is eindelijk af en ingericht. Niet iets bijzonders, maar voor mij goed genoeg :)

[ [url=m/cGYax7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IoBNeg.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooi kast ,ik zou alleen een gaasje maken voor de luchtgaten die zijn precies groot genoeg voor muizen.
Op de pipo wagen ben ik vreselijk jaloers,wat een gaaf ding.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:53

GamblersCup schreef:
Pipowagen ziet er heel leuk uit, maar mijn verzekering zou niet blij worden van zoiets... denk niet dat ik mijn spullen, die zo voor het grijpen liggen, zo verzekerd zou krijgen :+

Er zit toch ook gewoon een deurslot op? De meeste kasten kan je nog veel makkelijker open krijgen. Heb je zelfs niet eens veel materiaal voor nodig.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:57

...die staan alleen niet open en bloot buiten ;-)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 16:12

Ik heb een zeecontainer, die staat dan toch ook buiten? Zit ook gewoon een slot op, neem aan de pipo wagen ook.

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 00:43

LovingTweety schreef:
Ik heb een zeecontainer, die staat dan toch ook buiten? Zit ook gewoon een slot op, neem aan de pipo wagen ook.

Niemand van buiten kan erbij komen zonder slag of stoot, gesloten toegangshek, eigen terrein, rondom camera's ( wederhelft zit in De beveiliging ;-)
En drie Ridgebacks lopen er rond..

Ik daag niemand uit maar heb vertrouwen dat we voldoende veiligheidsmaatregelen getroffen hebben..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:09

Ja dat maakt al een heel verschil :D Ik had zo'n beeld van wat ik wel eens hier voorbij zie komen: weitje ergens huren, caravannetje of schaftkeet erbij met glazen raampjes en een 1 euro hangslot van de Action... en daar dan je zadels in achterlaten als je naar huis gaat :')

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 23:00

GamblersCup schreef:
Ja dat maakt al een heel verschil :D Ik had zo'n beeld van wat ik wel eens hier voorbij zie komen: weitje ergens huren, caravannetje of schaftkeet erbij met glazen raampjes en een 1 euro hangslot van de Action... en daar dan je zadels in achterlaten als je naar huis gaat :')

Toch denk ik als mensen echt willen inbreken ze overal binnen kunnen komen..
bij mijn vorige woonhuis meegemaakt dat er gewoon een straatsteen naar binnen was gegooid ..
Tja...

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 19:12

Super leuk, die pipowagen!
En wat een coole zadelhoezen!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:36

Absoluut luzerne, als ze willen, komen ze overal wel binnen. Maar zo'n schaftkeet eenzaam en alleen naast een verlaten weitje ergens in de polder (serieus, er zijn er meerdere hier op bokt!) of zo'n wagen op je eigen terrein tussen hekken is toch hét verschil dat een verzekering verzekert of niet.

Ik moet zeggen, die zadelhoezen vindt ik super grappig :')

luzerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:03

GamblersCup schreef:
Absoluut luzerne, als ze willen, komen ze overal wel binnen. Maar zo'n schaftkeet eenzaam en alleen naast een verlaten weitje ergens in de polder (serieus, er zijn er meerdere hier op bokt!) of zo'n wagen op je eigen terrein tussen hekken is toch hét verschil dat een verzekering verzekert of niet.

Ik moet zeggen, die zadelhoezen vindt ik super grappig :')

Zal ik dan maar eerlijk bekennen dat ik ook minion sjabrakjes heb en oornetjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:10

Dat vraag om fotos..

Ruiterkamp0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:42

Foto's inderdaad! Die pipowagen is echt heel gaaf!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:52

Omg, ik ben ook echt in love met de pipowagen! Zowel de binnen- als buitenkant.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 22:41

Wat een mooie kasten allemaal.zeg,ik zal van de week even een foto maken, ik huur een extra box voor mijn spullen haha... De boxen zijn te klein voor paarden dus dan maar mijn spullen erin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:29

mijn zadelkamer weer heringericht...
heb nu 3 'outfits' liiggen dus word wat krap...

Afbeelding
op de balk ligt links mijn vliegendeken, daarnaast mijn springzadel + dekje + singel + bodyprotector, daarnaast mijn westernzadel + pad
zadel er voor en haken er links boven zijn van weilandgenootje
rehts aan mijn haken hangen vliegenmaskers, touwen, een hoofdstel dat kapot is en een lege tas
aan de dekenbeugel hangen dekjes en een vliegen uitrijdeken en aan een haakje er naast een zak met beenbescherming
in de hoek een bak met dingetjes waar ik eigenlijk niet eens van weet wat er in zit...
Afbeelding
links hangen alle halsters (4 stuks, 2 paarden), daarnaast mijn natural hackamore, daarnaast alle touwen en neckrope en daarnaast wsternhoofdstel (dat nu mijn moeder gebruikt) touwhalster + touwteugels en hangt ook nog een bitje en daarnaast hangt nog een zwepenhouder
Afbeelding
daaronder staat voer, koekjes en een bak met gereedschap en een bak met verzorgingsproducten
Afbeelding
en dit is de laatste hoek, bovenaan hangt mijn cap, mijn dressuurzadel en daarbij mijn engels hoofdstel, in de zak zitten handschoenen en dergelijke, dan nog poetskisten met borstels en verschillende rommeltjes en vliegenspray

xDaim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn zadelkamertje :) ruimte van ongeveer 3*3 waar 's winters nog zo'n 4 baaltjes hooi bijkomen.
Afbeelding

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 08:23

Ik heb laatst nog eens een foto gemaakt hoe ik mijn 'nieuwe' kast op de nieuwe stal in gebruik heb.
Ben met sommige dingen nog niet helemaal tevreden en die laarzentas voor m'n zadel vind ik ook onhandig, maar geen idee hoe ik die anders kwijt moet.

Afbeelding

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:55

Ohh ik wouw echt dat ze bij ons op stal ook zulke grote kastjes hadden, hahaha ik heb wel eens kleinere kastjes gezien dan bij ons hoor.. maar het is bij ons echt al enorm stapelen om de spullen die je dagelijks nodig hebt erin te stoppen... best lastig soms. Dus als iemand tips heeft voor de indeling van een klein kastje, ze zijn meer dan welkom.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 16:57

ittheclown schreef:
Ohh ik wouw echt dat ze bij ons op stal ook zulke grote kastjes hadden, hahaha ik heb wel eens kleinere kastjes gezien dan bij ons hoor.. maar het is bij ons echt al enorm stapelen om de spullen die je dagelijks nodig hebt erin te stoppen... best lastig soms. Dus als iemand tips heeft voor de indeling van een klein kastje, ze zijn meer dan welkom.

Precies...bij ons is de kast ook zeeerrrrrr klein :')