anniekasaur schreef:Heb er vochtvreter van de Action onder in mijn kast staan. Werkt prima, geen vocht of schimmel in de kastIemand ervaring met luchtvochtvreters in de kast?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anniekasaur schreef:Heb er vochtvreter van de Action onder in mijn kast staan. Werkt prima, geen vocht of schimmel in de kastIemand ervaring met luchtvochtvreters in de kast?
_mjwb schreef:Enorm gaaf!
Mijn zadelkast is eindelijk af en ingericht. Niet iets bijzonders, maar voor mij goed genoeg
[ [url=m/cGYax7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IoBNeg.jpg]Afbeelding[/url] ]
GamblersCup schreef:Pipowagen ziet er heel leuk uit, maar mijn verzekering zou niet blij worden van zoiets... denk niet dat ik mijn spullen, die zo voor het grijpen liggen, zo verzekerd zou krijgen
LovingTweety schreef:Ik heb een zeecontainer, die staat dan toch ook buiten? Zit ook gewoon een slot op, neem aan de pipo wagen ook.
GamblersCup schreef:Ja dat maakt al een heel verschilIk had zo'n beeld van wat ik wel eens hier voorbij zie komen: weitje ergens huren, caravannetje of schaftkeet erbij met glazen raampjes en een 1 euro hangslot van de Action... en daar dan je zadels in achterlaten als je naar huis gaat
GamblersCup schreef:Absoluut luzerne, als ze willen, komen ze overal wel binnen. Maar zo'n schaftkeet eenzaam en alleen naast een verlaten weitje ergens in de polder (serieus, er zijn er meerdere hier op bokt!) of zo'n wagen op je eigen terrein tussen hekken is toch hét verschil dat een verzekering verzekert of niet.
Ik moet zeggen, die zadelhoezen vindt ik super grappig
ittheclown schreef:Ohh ik wouw echt dat ze bij ons op stal ook zulke grote kastjes hadden, hahaha ik heb wel eens kleinere kastjes gezien dan bij ons hoor.. maar het is bij ons echt al enorm stapelen om de spullen die je dagelijks nodig hebt erin te stoppen... best lastig soms. Dus als iemand tips heeft voor de indeling van een klein kastje, ze zijn meer dan welkom.