Hier gelukkig met netten geen last van hooiverspillen

maar ik voer ook niet onbeperkt dus denk dat ze het zonde vinden erin te pissen

als ik hier uit bakken voer of op de grond gebeurd het wel helaas

de viezerikken,toch een gefaalt in mijn manier van opvoeden

Ik heb gevraagd waar het vandaan kwam en of het goed genoeg was om aan paarden te voeren, wegens al zeer gevoelig paard en ik wens niet nog meer problemen. Zijn antwoord was dat het in Frankrijk gewonnen was (evenals veel van het weidehooi dat hij verkoopt) en dat er al diverse klanten dit product afnamen zonder problemen en dat hij het zelf ook aan zijn paard voerde. Dat het voornamelijk buikvulling was en weinig voeding bevat. Dat laatste betwijfel ik, want een paard "doet het" op cellulose, dus zelfs uit armzalig hooi, haalt hij nog energie. De weilanden van de buren bevatten uitsluitend raai, want die halen het binnen als kuil. Veel weides bevatten verhoudingsgewijs veel meer raai dan mijn wei, omdat die voor koeien zijn. Hier hebben een generatie geleden koeien gelopen, maar nu al een hele tijd paarden en de vorige eigenaar heeft speciaal paardenmengsel laten zaaien. Ik 
) De Fjord krijgt ook nog allerlei kruiden (op advies van zelfde DA) om zijn gevoeligheid voor hoefbevangenheid onder controle te houden. Gelukkig is hij nu eindelijk pijn en puls vrij
en dat wil ik graag zo houden
(dus vandaar ook de keuze voor minder voedselrijk graszaadhooi) Dat ik me niet heb beziggehouden met alle problemen zoals schimmels in bepaalde grassoorten, wil niet zeggen dat ik er helemaal geen studie van heb gemaakt. Er si hier nog een topic gaande over hoefbevangenheid en dergelijke. Zeer leerzaam! 
. Het zijn in elk geval producten die de lever stimuleren om de glucose huishouding op peil te houden. Ik heb het opgelost met NB, wandelen en een dieet. Nu nog zo zien te houden...
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar kreeg stukjes via DD

We hebben al een aantal bakken op het oog.
Maar ik neem aan dat het goed bedoeld was?