Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Klinkt goed Boemel!
Wij hebben een aanloopkat. Alweer. En weer een zwart witte. Vorige kwam 1,5 jaar geleden ofzo aanlopen en is ruim een half jaar tot groot verdriet van onze oudste zoon verdwenen. Hij woonde toen echt bij ons in huis maar was wel eens een paar dagen de hort op. En ineens kwam hij niet meer terug. We hadden hem laten chippen en castreren dus wel vermist opgegeven maar nooit meer iets van gehoord helaas. Maar nu dus een nieuw exemplaar. Zoon helemaal in zijn nopjes en druk bezig hem hier te laten hechten. Op de buurt app en Facebook kent niemand hem dus we voeren hem nu. Alleen een van onze dames vindt hem echt niet leuk, en hij vindt de honden nog niet zo leuk
[ Afbeelding ]
boemel schreef:Ik heb net bericht van mijn buurvrouw. Ze zegt dat het echt foute boel is met onze poes. Dat ze zsm op de prednison moet, maar dat het waarschijnlijk bekeken zaak is. Ze is nog maar 10 jaar en ik heb haar als kitten gekocht
Belker schreef:Leuk Maartje.
Ik heb vanmorgen de DA gebeld en een afspraak gemaakt om ons oudje van bijna 17 in te laten slapen. Ze eet bijna niet meer en als ze eet is de kans groot dat ze overgeeft. Ze is nog helder, zindelijk maar valt nu heel snel af, heeft geen spier meer op haar lijfje.
boemel schreef:Viel niet tegen, super lief dier en fijn. Heb een bod gedaan.
Audesta schreef:Hier gisteren thuis gekomen. Trainingspony is er, uitermate knap ding. En potentiële nieuwe bijrijdster geweest. Komt volgende week nog een keer. Ik ben er erg over te spreken, ben benieuwd hoe zij er in staat na volgende keer. Krijgt veel aanbiedingen want ja, zo veel zijn ze niet te vinden in 30+.