Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prairy schreef:Ik ben bezig met mijn afrastering van de binnenkant , hoogste koord komt ongeveer op 120, hoe hoog zouden jullie de 2e laag doen? Ik was eigenlijk niet van plan nog een derde en hele lage te doen Ivm hoog gras en geen kleine paardjes (vooralsnog in ieder geval), kan dat prima of is dat een slecht plan?
Daihyo, leuk ding!
MarliesR schreef:Prairy schreef:Ik ben bezig met mijn afrastering van de binnenkant , hoogste koord komt ongeveer op 120, hoe hoog zouden jullie de 2e laag doen? Ik was eigenlijk niet van plan nog een derde en hele lage te doen Ivm hoog gras en geen kleine paardjes (vooralsnog in ieder geval), kan dat prima of is dat een slecht plan?
Daihyo, leuk ding!
Hier ook maar twee draden. Ik wilde oorspronkelijk drie doen zodat ze net wat minder ver onder het draad door kunnen eten, maar met oog op minder snel in de draad belanden met rollen of wel een keer trap oid niet meer gedaan.
Als afstand tussen de bovenste en tweede draad heb ik precies de afstand genomen tussen de bovenkant van mijn vingers en de onderkant van mijn elleboog. Dan is het altijd gelijk en dat "meetinstrument" heb ik tenminste altijd bij me
pol013 schreef:hahah wat een onaangename verassingen met die verf.
Wat betreft draadjes: wij hebben alles best laag staan. Hoogste is max 1 meter. 2e draad op 40-50cm denk ik. Dat is voor de KWPNers ruim genoeg en voor de shet net laag genoeg. Waarom wil je je draad zo 'hoog'?
Prairy schreef:Als alles goed gaat, ga ik dinsdag deze meneer met de grote oren halen. 6 weken op proef mocht het niet bevallen mag hij terug, maar daar gaan we natuurlijk even niet van uit![]()
Het is een Franse volbloed van 7 jaar oud.
[ [url=m/4GzKgh.jpg]Afbeelding[/url] ]