Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Intussen is het alweer een aantal weken geleden dat ik haar heb laten inslapen. Man, wat een ellende. Ik ben vaak met vriendinnen mee geweest als ze afscheid moesten nemen en dan kan ik alles heel goed relativeren, maar als het dan op je eigen paard aankomt wordt dat een stuk lastiger. Ik heb bijna 10 jaar van haar mogen genieten en daar ben ik dankbaar voor.
jarig) paard gekocht. Een ontzettend lief dier, maar wat vind ik zo'n eerste periode lastig! Het duurt gewoon een hele tijd voordat je het dier kent en uiteraard wil ik eigenlijk alleen maar mijn andere paard terug, maar ja
, daar is niets meer aan te doen.
dynamiek schreef:DubbelDun schreef:Ik zal straks een foto plaatsen als de batterij weer vol is
Kan je zien hoe plaatselijk het is, waar valt de bui.
hier is de grond katsdroog we zitten tegen de kootwijkse duinen aan dat merk je goed in je tuin en je weide van mij mag er meer vallen de wei kan het goed gebruiken

wennen aan je nieuwe paard en elkaar leren kennen kost tijd, maar je zal ook met je nieuwe paard weer plezier gaan beleven
dat neemt het missen van je oude paard niet weg natuurlijk.
het is dus nat haha. Nu wel droog dus hopelijk trekt het snel weg.