Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gypsy schreef:Ah ok dat maakte nog wat uit volgens hem. Zal m vanavond vragen wat dan redelijk is.
Ik heb trouwens vorige week nog goed nieuws gehad, pony heeft geen cushing!
Ook ziet ze er al iets beter uit. Ze voelt zich ook prima, heeft haar ruitertje afgelopen weekend nog 2 keer zand laten happen.
[ [url=m/3pYvEY.jpg]Afbeelding[/url] ]
(maar onofficieel gaat er genoeg naar privé personen die het graag over de tuin/border/groentetuin hebben
)

DubbelDun schreef:@tinky: betalen jullie geen afvalkosten ?? Ik geloof dat we hier jaarlijks iets van 80/90 euro per container betalen en een briefje er op dat ie een volgende keer niet geleegd wordt als ie weer te zwaar is
en er is nog niemand uit die wagen gestapt om briefjes uit te delen
maura schreef:Wij hebben ook eens een briefje op de container gehad. Kat had een volwassen konijn gepakt, midden in de winter. Eenmal in de bijkeuken een hapje van genomen, maar kennelijk zijn babykonijntjes lekkerder dan grote want hij had maar één hapje genomen. Normaal gooi ik prooien van de katten onder de heg, maar ik had geen zin om dagen tegen een stijfbevroren lijkje aan te kijken dus had het maar in de groenbak gegooid. Kregen we een briefje met 'liever geen kadavers'.

Ik heb nu grote balen van denk 250kg en doe daar denk ik 1 1/2 maand mee afhankelijk van hoeveel ze bij de buren aan groen weg kunnen kanen
Anders in de groensingel rond huis. Maar meestal is het lijkje al weg voordat ik het op kan ruimen. Soms wil ik even een schep pakken en dan is het dode beest ineens foetsie. Geen idee door welk dier ze worden meegenomen. Roofvogels?