MarloesHJ schreef:Dais gefeliciteerd!
Inloggen doe je toch met je DigiD? Ik heb wel een mail doorgegeven geloof ik maar geen inloggegevens ofzo gekregen.
Ohja, zie je! Daarom had ik mijn mailadres niet ingevuld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkeniet schreef:Mijn paard heeft nog steeds een Belgisch paspoort.
Dus die moet ik eerst laten omzetten naar een Nederlands paspoort.
Alleen is het een Amerikaans ras, zonder stamboek in Nederland.
Morgen maar eens goed uitzoeken, hoe ik alles ga regelen.
Paard staat aan de overkant van ons huis op een boerderij.
Maar de boer wil deze niet op zijn UBN nummer hebben.
En had het erover dat ik de stal in bruikleen heb en daarop een eigen nummer kan aanvragen.
-Namiro- schreef:Dan ga ik het morgen nog eens proberen.. ik zag echt alleen bedrijfsmatig staan..
Ik heb hier een quarter staan met een Italiaans paspoort.. niet op mijn naam.. dat wordt ook nog een dingetje..??
DubbelFun schreef:Voor iedereen die paarden heeft die níet op je naam staan... als ze gestolen worden heb je weinig bewijs dat ze 'van jou' zijn, het paspoort is daar géén bewijs van!
Peppy had een Spaans paspoort, Jasmijn gewoon een NL. Dus dat is weer een mazzeltje
Laurie schreef:Een paspoort is inderdaad geen eigendomsbewijs, maar als het paspoort op jouw naam staat kan dat wel een sterke aanwijzing zijn dat het paard van jou is. In juridische kwesties wordt er vaak ook naar andere omstandigheden gekeken (bijv. koopcontract, stallingsovereenkomst, wie betaalt...).
Ons oude hondje (we hebben een Cairn van 16 jaar) heeft vanochtend vroeg een reeks epileptische aanvallen gehad. We zijn gelijk met hem naar de dierenarts geweest en hij is er nu wel uit, maar zeker nog niet zichzelf... Als het in de loop van de dag niet verbeterd laten we hem gaan