Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben benieuwd of ik de enige ben die altijd met slobber en emmer voer na het rijden/werken of gewoon bij het poetsen bezig is. Wellicht een endurance-tik of zoiets? Heb ook nooit paarden die te dik zijn / worden of zoiets , kan altijd wel wat bij
maar dat komt er bij mij altijd nog bij. Ik reken de wortels/appels die ik of koop bij de super of bij de fouragehandel wel mee. 
VanHuisUit schreef:Ik vind het altijd knap als mensen alleen stalgeld uitgeven in een maand... ik neem altijd wel appel, wortels, slobber e.d. uit aan mijn paard. Maar dat doen de 'alleen stalgeld' mensen dan dus niet? Ik heb dat in mijn 'stelpost' krachtvoer zitten, elke maand 2 zakken bix/muesli in ieder geval plus die extra's.

ben ook van mening dat teveel mensen die het eigenlijk niet kunnen betalen een paard hebben. Als ik zou moeten besparen op de nodige zaken, dan zou ik geen paard hebben. Gelukkig verkeer ik in een luxe positie: vriend en ik hebben allebei ons eigen paard, besparen nergens op en hoeven er ook niets voor te laten. Echter heb ik zelf voorheen wel periodes gehad dat ik inderdaad geen vakanties boekte of nieuwe kleding kocht omdat ik voor mijn paard kies. Dat doe ik ook met liefde
BlueMilk schreef:Welke kosten hebben de mensen hier waarbij hun paarden thuis staan ?