Gezien wij belachelijk veel hout hebben liggen, denk ik dat ik vriendlief ook ga vragen om wat voor mij te maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je kan er ook een muurtje van maken etc.

Karin_deB schreef:Arm egeltje Utopia
Als de opvang weer open is zullen mijn kinderen hem gaan bewonderen, wij gaan regelmatig daarheen diertjes kijken
Ik was er nog niet eerder geweest, maar het lijkt bijna een dierenpark! Zo van achter het hek.. heel leuk dorpje ook daar! 

)xXutopiaXx schreef:Nou! Zeker stil hier! Iedereen van het lekkere weer aan het genieten![]()
Misschien heb je het al eens verteld, en heb ik het gemist, maar hoe leggen jullie de rijbak aan?

DubbelDun schreef:Dat lijkt een behoorlijk lange bak ook (kan vertekenen natuurlijk)
Hier is het 'gras' zo droog dat er geen sprietje te bekennen is, alleen de kleine weegbree doet het goed.
de regen moet nog heeeel even wachten, wij moeten nog 2 vrachtwagens met zand krijgen hehe.....
maar de stallen zijn nog niet klaar, dus de paarden kunnen sowieso nog niet komen...rover_ schreef:Super Irene dat ze gisteren gewerkt hebben. Ziet er prachtig uit. Wat een geweldige bak krijg je, ga je heel veel plezier van hebben
heb ook wel zin om erin te rijden eerlijk gezegd
Zal wel een beste sloot zijn