Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CedriiC schreef:Ik kom ook even binnen vallen. Lees zo nu en dan wat mee... Maar misschien ook wel gezellig om mee te kletsen (en vooral te klagen zo nu en dan)
Ik ben Floor, mijn 2 paardjes en 1 pleegpaard wonen in Oisterwijk waar ik sinds een jaar een halve hectare huur. Er was vorig jaar niks behalve heel veel bramen en lang, uitgebloeid gras. Veel aan het werk geweest en ondertussen wordt het een leuk paradijsje waar uiteraard altijd werk genoeg is ik woon zelf een kwartiertje fietsen/10 minuutjes met de auto bij de paarden vandaan maar ben er ook een keer per dag. Ze lopen op een track dus ik hoef niet heen en weer om ze op stal te zetten of buiten te laten.
Eerder voerde ik onbeperkt hooi maar ik ben de hoeveelheden iets meer aan het afwegen en sindsdien ben ik aan het experimenteren met een zelf geknutselde box met een slot op timer zodat er op 2 momenten twee stukken open gaan waar ze meer te eten krijgen. In die box zit een accu en bovenop een mini zonnepaneeltje zodat de boel zichzelf in leven houdt. Tot nu toe heel tevreden tot een van de slopers zijn best deed... Dus ik heb weer wat te knutselen![]()
Leuk om hier mee te lezen en ervaringen te delen, tof dat dit topic bestaat!
happytime schreef:Silly wij hebben een vodafone duo abonnement,2de simkaart zit in een router,( namen we voorheen ook mee op vakantie om op wifiloze hotels toch tv te kunnen kijken)
Silly1972 schreef:Wesseltje schreef:Bij de Eufy 4G LTE Cam S330 kan er een simkaartje in de camera en is op zonne energie.
Maar die werken toch niet als er weinig tot geen zon is?
Ik heb ook een camera op stal nodig die op 4g is.
Ik heb wel stroom, alleen geen internet.
Mer1980 schreef:Ik heb mijn 2e simkaart in mijn camera zitten. Ik kijk dagelijks meerdere keren op de camera op zonnepaneel en de batterij is in 4 jaar nog niet leeg geweest. Camera van ome Ali. Alleen had Sowie de kabel opgegeten dus moest er een nieuwe op. De accu was pas na 2 weken leeg.
lletam schreef:Zijn hier doe-het-zelfers die niet 2 of meerdere keren per dag komen? Dus 1x om te voeren/mesten?
. Mer1980 schreef:Ik heb mijn 2e simkaart in mijn camera zitten. Ik kijk dagelijks meerdere keren op de camera op zonnepaneel en de batterij is in 4 jaar nog niet leeg geweest. Camera van ome Ali. Alleen had Sowie de kabel opgegeten dus moest er een nieuwe op. De accu was pas na 2 weken leeg.