Hier de paarden even in een prikweitje gezet zonder gladheid maar ze hebben de tent afgebroken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meggiemeg schreef:DubbelDun schreef:Ik wil waterdichte handschoenen met verwarmde vingers
2 winters terug heb ik bij de Welkoop hele warme handschoenen gekocht. Zijn redelijk waterdicht en goed winddicht, maar wel super warm. Ik heb ze altijd maar even aan omdat het anders te warm wordt. Wellicht wat voor jou.
[ [url=m/0HIcYO.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:https://www.lighthoof.com/your-lightfoot-planning-kit/ weet iemand of dit ook in Nederland verkrijgbaar is?
DubbelDun schreef:Dit nieuwe spul is zacht en vormt mee als er gewicht op komt. De harde plastic roosters kunnen verwondingen geven als ze bloot komen te liggen./
Precies de reden dat ik ze niet wil gebruiken bij die van mij.
Overigens zou ik ook dit nieuwe spul wel eerst willen zien als het al 2 a 3 winters in gebruik is
Tinky12 schreef:Welkom Crinesziet er al goed uit
Krijgt de hengst ook een in-,uitloop stal?
kvulden schreef:Die matten zijn hard inderdaad. En is ook veel kleiner van formaat. Dit zijn echt grote stukken tegelijk. Ik ga het eens goed uitzoeken. Lijkt me voor hier een goede oplossing. Moet wel betaalbaar zijn. Geocell lijkt inderdaad het zelfde als ik het zo zie.