Deze foto is een kleine maand geleden genomen:

en deze foto vandaag, het is dik 2 cm langer (vooral bovenaan de hals goed te zien ):

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knakkertje schreef:Bij mij blijft het nog een beetje tobben met zijn staart en voorpluk.
Hij schuurt zijn manen dus helemaal niet meer maar ik merk weinig verbetering bij de staart en voorpluk. Er komen nog steeds heel veel schilfers los dus misschien nog wat geduld hebben?
Dat het niet in de zon gebruikt mocht worden wist ik niet dus dat zal ik eens goed in de gaten houden! Misschien dat dat er wel mee te maken heeft.
Solleke_Noah schreef:Vraagje: als je het smeert, hoelang moet het dan intrekken voor je paard terug in de zon mag lopen? Want Noah loopt eigenlijk constant buiten, maar ik zou het eventueel wel 's avonds (als het al donker begint te worden) kunnen smeren?
[***] schreef:Even een stipje.. klinkt heel interessant namelijk...
cissie schreef:[***] schreef:Even een stipje.. klinkt heel interessant namelijk...
Haha ja, krijg ik misschien ooit nog eens een haflinger met echt mega lange manen, misschien kunnen we samen een fles bestellen om het uitteproberen?
[***] schreef:Ik heb gisteren al een fles besteld haha. Na mijn post ben ik volledige topic nagaan lezen Pff 15 pagina;s ben je wel even zoet mee, maar de bevindingen waren toch wel meerendeels positief. Enkeling kreeg juist last van jeuk en andere begonnen erger te schuren. Maar bij de meeste hielp het wel. Vind het het proberen waard en ach de prijs, sja wat is er nou niet duur aan het hele paarden houden.
ieris schreef:Kjoetie, mooi paard heb je! Fijn dat het bij jou zo goed werkt.
Ik wil het zelf ook graag gaan proberen, ga nog even uizoeken in welke winkels ze het verkopen, ben deze week in veel ruitersportzaken geweest maar heb het niet gezien.
sprigan schreef:wie weet waar je de mtg kan bestellen en tegen welke prijs/ml?
ik zoek nl ook het goedkoopste adres voor dit spul.