Wat kost pektouw eigenlijk??
Niet toevallig iemand in Spijkenisse die me een real-live cursus wil geven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Katja_x schreef:Ik ga het ook eens met dat pektouw proberen! Heb het tot nu toe altijd met elastiekjes gedaan, maar vind het nooit zo mooi worden![]()
Wat kost pektouw eigenlijk??
Niet toevallig iemand in Spijkenisse die me een real-live cursus wil geven?
capone schreef:nee daar dwareld drugshahahahaahahahahaha sorry..nee grapje
x_Katja_x schreef:capone schreef:nee daar dwareld drugshahahahaahahahahaha sorry..nee grapje
Die moet je me even uitleggen?
magic_lover schreef:capone schreef:in het begin heeft iemand het met foto's uitgelegd maar zo doe ik het!:
ik maak knotten met naald en draad..het is niet moeilijk je moet gewoon om hoog vlechten en dan pak je een stuk pecdraad knip je al naald er aan knoopje aan de onderkant rol de de vlecht op leg je die er op en dan steek je een paar steken met het daad dan knip je af en dan de volgende*waarom omhoog vlechten dan krijg je van die mooie bogen er boven*
*is een beetje moeilijk on zo uit te leggen hoop dat je het snapt*
niet zo moeilijk?
ik heb het laast geprobeerd, maar vind het toch verdraaid lastig bij mijn kwpner van 1.73
hoe pak je dat een beetje handig aan dat ophoog vlechten?
capone schreef:ik had ergens gelezen dat er een witte stof dwarelde en dat dat drugs was
magic_lover schreef:niet zo moeilijk?
ik heb het laast geprobeerd, maar vind het toch verdraaid lastig bij mijn kwpner van 1.73
Quidou schreef:magic_lover schreef:niet zo moeilijk?
Keukentrapje?![]()
haha
Dat omhoog vlechten had k nog nooit bij nagedacht. Vlecht voor dressuur meestal met naald en draad, ga t de volgende x eens kijken of t verschil maakt..![]()
Mijn paard is 1.65m dus hoop dat t daarbij wel lukt!haha
manny_sakb schreef:Heej, ik heb morgen wedstrijd en ik weet niet zo goed wat ik met de manen van mijn pony moet doen (mijn pony heeft lange manen ) en roosjes zijn niet zo mooi bij haar. Hebben jullie nog leuke ideeën?
GR.
Maysie schreef:Alleen 1 vraagje hoe doe je de laatste stap knoop je het nergens vast?
casperrr schreef:manny_sakb schreef:Heej, ik heb morgen wedstrijd en ik weet niet zo goed wat ik met de manen van mijn pony moet doen (mijn pony heeft lange manen ) en roosjes zijn niet zo mooi bij haar. Hebben jullie nog leuke ideeën?
GR.
Hengstenvlecht, matje?