Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bestaat er zoiets als blanco KIWI of valt het niet op als je de bruine KIWI gebruikt wanneer de kleur wat afwijkt?

Sjuimpje schreef:Wat ik mij trouwens afvraag, hoe hou je die laarzen met speciale kleuren als beige, steenrood of lichtbruin nou mooi?
GeJe misschien ervaringen of advies?
Ik zou graag voor thuis een kleurtje willen hebben, maar dan moeten ze die kleur over een jaar ook nog hebben.
Maar als je het antwoord weet moet je het maar even roepen
.
Ik heb nu het adres van de mensen in raamsdonkveer die ze op maat maken, en bruin lakleer met rits en veters kost 140 euro
Ben erg benieuwd!!! 
Mare schreef:Ik ga denk ik komende zaterdag laarzen laten aanmeten in bruin lakleerIk heb nu het adres van de mensen in raamsdonkveer die ze op maat maken, en bruin lakleer met rits en veters kost 140 euro
Ben erg benieuwd!!!
Wat voor leer? 
xafir schreef:hallo allemaal ik heb dus anky rijlaarzen van petrie in die congaq kleur
ik heb dus inderdaad de bruine schoenpoets van kiwi( die is donkerder) maar dat zie je niet, maaaar bij verton schoenenwinkels hebben ze schoenpoets in alle kleuren ook congaq en die heb ik en moet zeggen dat dat best aardig glimt!

GeJe schreef:Door de laarzenfabrikanten wordt bij gekleurde laarzen vaak een potje kleurcreme bijgeleverd. Kiwi heeft naast zwart ook donkerbruin en kleurloos in het assortiment. De meeste gekleurde schoenpoetsmiddelen zijn cremes. Deze voeden het leer goed en zorgen voor waterafstotendheid. Voor glans blijft (een soortgelijke) Kiwi de beste. Eerder had je bij de HEMA ook goede schoenpoets in blik, weet alleen niet of dat nog zo is.

?