Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

XlucienneX schreef:dan wens ik jullie succes samen. want ik zou niet willen weten hoe hij rommelt met papieren.
Citaat:...maar ik denk dat dat iets is tussen ons...
Hahaatje schreef:Ulysses... Amondi heeft ook een paard genaamd Ulysses en zij komt ook uit Friesland... is dit toeval???
listiglistje schreef:Ik wil de boel niet opkloten maar wel raar .......eerst niet gezond (ataxtie) en geen mok daarna binnen een à twee weken ernstige zware mok (erg snelle ontwikkeling van mok vind ik peroonlijk...) en een week tot twee weken daarna klinisch-en röntgenologisch gezond en geen ernstige zware mok.
Spreken we hier over een medisch wonder? Lourdes? of heeft Jomanda hier haar zegen over gegeven????
amondi schreef:Hahaatje schreef:Ulysses... Amondi heeft ook een paard genaamd Ulysses en zij komt ook uit Friesland... is dit toeval???
JJJJAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Ik ken TS niet, ik ken haar paarden niet, en onze Ulysses is Gribaldi x Michelangelo!!!!( Was er ook niet blij mee dat er nog iemand zijn paard Ulysses genoemd had)
Vind het wel een mooie naam!! 
ellenlouise schreef:Zo, 'even' bijgelezen sinds mijn laatste post van gisteren maar op één belangrijke vraag heb ik nog geen antwoord gezien, namelijk:
als de dierenarts daadwerkelijk zware ataxie heeft geconstateerd waarom de verzekering dan niet akkoord gaat met afkeuring?
Ben zeer benieuwd naar het antwoord. Ik krijg nu de indruk dat het paard niet goed in ingereden/verreden en dat daar de zgn. gedragsproblemen vandaan komen. Hoe zit het met de rug van dit paard??
Droevig dat zo'n jong paard zoveel ellende en onkunde op zijn weg tegenkomt.