Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Faniek schreef:Die staat nog te koop.. weinig animo voor! Ik vraag er denk ik ook teveel voor.. 20euro incl. verzendkosten.. is niet zo duur dacht ik, hij is helemaal schoon gewassen, en ziet er hartstikke goed uit! Nouja, hij ligt mij niet in de weg nog..Jaaa nu krijgen we ze bijna
(Is het nog gelukt met zomerdeken?)

BiancUgo schreef:Ja zeker! heb nog een hele lijst met mensen die er een willen als er wat overblijven...hehe eindelijk zijn in nederland !!
Nou prijs valt wel mee hoor!
Je hebt echt nog veel mensen die zo'n masker willen hebben..

Dabo schreef:ZeFaNa schreef:Zou je mij ook op je wacht-wacht lijstkunnen zetten?
En welke maat denk je dat ik moet hebben voor een haflinger?
ja is goed, welke gezichtsuitdrukking? Ik zou niet weten wat voor maat je het best zou kiezen.. heeft ie een breed hoofd? dan maatje paard denk ik..?
.

maat paard, maakt niet uit welke!

? Dabo schreef:trisca schreef:Ik kan je dus op de 'wacht-wacht'lijst zetten.. geen garantie dat ik er een voor je overhoud heMijn paard heeft ontstoken ogen door de vliegen, dus als je nog 1 met grote ogen hebt?.....Welke maat grote ogen dan? paard, of arab?
Max schreef:Reken er maar wel op dat de douane ze pakt heb ik ook gehad !
Die van mij kwamen op een kostprijs van 25 euro ik heb er niks aan verdient, en in een enveloppe trappen ze hier bij de post niet in dus ook nog eens 5 euro verzendkosten !
Ik hoef er ook niets tot niet veel aan te verdienen, en hoezo trapt de ptt er niet in? ze passen in een envelop, of niet. (als ze niet dikker zijn dan 3cm, passen ze in een envelop)
_Romana_ schreef:kun je geen mail sturen wanneer ze verzonden zijn? Of weet je dat al? Maar lijkt me dat als ze bij de douane gepakt zijn dat dat dan toch niet zo lang moet duren?
Ze zijn allang verzonden, anderhalve week geleden al. Geld is ook al van de Creditcard geschreven.... ze liggen dus nu nog bij de douane
Zodra ik ze hier binnen heb, stuur ik iedereen die besteld heeft een pb'tje, zoals afgesproken..... Ik wacht hier met smart op die *&%$ post....
lieferdje schreef:ja ik wil ook nog een sexy en een bril:P
Welke maat?? ook voor jou geld, ik zet je op de 'wacht-wacht'lijst, dus geen garantie dat ik een voor je overhoud.... afwachten maar!Gulpje schreef:Het liefst maatje Arab met sexy ogen
staat genoteerdMISTRAL94 schreef:Wat zijn die dingen gaaf! Hou dit topic even in de gaten
Goed plan
marina schreef:staat genoteerdIk wil ook graag op de wachtlijstmaat paard, maakt niet uit welke!
23,50 is goed te doen!

pommiegirl schreef:jahe, ben ik goed heIk ben echt super benieuwd, kan bijna niet meer wachten.
Eindelijk eindelijk bijna het stoere masker.
Vind het echt super dat je het voor ons doet Dabo.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hihihilieferdje schreef:staat ook genoteerd!ik wil 2 maatjes arab...

,Natasja91 schreef:Ik hoor het nog wel van je.. ik kan er niets anders van maken. Je snapt natuurlijk wel dat ik er ook geen geld op toe kan leggen..Nog niet, weet eigenlijk niet of ik die paar euro extra ga redden
Klinkt zeikerig, maar krijg 20 per maand, en maak het altijd snel weer op, heb dus echt gewoon alleen 20, maar ik kijk wel
Firegurl schreef:snel.. ik hoop snel!!JEEEEJJJ ,
Eindelijk zijn ze er bijna hihhihii,ik wacht je pbtje wel af wanneer ze bij jou zijn!

claudia23 schreef:Ik dacht vanmorgen om inderdaad iedereen al te pb'en, maar stel je dan voor dat ik zoveel geld binnenkrijg, en er gebeurt wat met de zending ofzo.... Ik wou dus eigenlijk even wachten, tot ik ze daadwerkelijk in huis heb, de order checken of ik alles binnen heb, en DAN iedereen een pb sturen....DAbo hoe ga je het aanpakken? kunnen we je nu al een pb sturen met onze gegevens, en een pb tyerug verwachten met jouwn bankgegevens zodat we het alvast kunnen over maken?

tip: vraag naar een doosje met 100 postzegeld, die kun je heel makkelijk uit het doosje trekken en direct opplakken
callippo schreef:Thnxx voor die tip!! Dat zijn dan toch geen 'lik'zegels he?? die moet ik niet, bleh, 100zegels likken hahahaHe, goed dat ze eindelijk in NL zijn! Is jouw eigen pakje ook al aangekomen? (die met 10 erin) of hebben ze het allemaal in 1 doos gestopt?
Succes bij het postkantoortip: vraag naar een doosje met 100 postzegeld, die kun je heel makkelijk uit het doosje trekken en direct opplakken
Dabo schreef:Hebben jullie allemaal genoeg geld op jullie rekening? hahahahha