Maar ik wilde wel die aanvulling doen, omdat het dezelfde regio is en ik vaak genoeg verwijten krijg.
Dan is het mooi als een ander die prijzen ook benoemd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ayasha schreef:Op welke locatie (land/provincie, niet adres.) staat jouw paard bloody Mary?
DuoPenotti schreef:Ja dat jij het uit interesse vraagt weet ik.
Maar ik wilde wel die aanvulling doen, omdat het dezelfde regio is en ik vaak genoeg verwijten krijg.
dus hetzelfde hooi.
Mijn paarden (d pony en klein paard) deden twee weken met 1 zo’n baal dus onbeperkt reken maar 1 baal per week… Ayasha schreef:DuoPenotti schreef:Ja dat jij het uit interesse vraagt weet ik.
Wij hebben al echt veruit de goedkoopste hooiprijs. Want elke andere boer in een straal van 50km zit op minimaal 100 euro voor onze balen. Mijn paarden (d pony en klein paard) deden twee weken met 1 zo’n baal dus onbeperkt reken maar 1 baal per week…
Dan zit je al snel over die 200 alleen met hooi. Dan hoef je niet eens werk, stroom of water te tellen….
Jullie zitten op een goede plek om paarden te hebben idd.

Ayasha schreef:Ik denk dat het niet realistisch is dat je weken niet naar je paard moet om kijken. Je wil dan voor minder dan 800 euro dat de stal ook DA, smid en eventuele medicatie regelt?
Als je een paard hebt weet je dat je geen weken kan verdwijnen. Onder wekenlang versta ik dan meer dan een maand. Een vakantie van een maand valt bij ons te regelen onder de 800 euro maar meer dan dat is IMO niet realistisch.
Op welke locatie (land/provincie, niet adres.) staat jouw paard bloody Mary?
Bloodymary schreef:En het scheelt ook wel dat ze op zo'n groot stuk staan waardoor het niet kapot is gelopen en er altijd volop gras is. Op mijn vorige stal was dat niet en stond hij de hele dag bij de hooibak. Waardoor hij eigenlijk nog amper bewoog terwijl hij ook daar 24/7 buiten stond. Maar nu staat hij de hele dag met zijn kop omlaag in het gras. Maar een paar keer per dag lopen ze naar het hooi. Dat zal ook wel veel schelen in het hooiverbruik.

anjali schreef:Ik heb meer dan 40 jaar lang eigen paarden gehad ,op pensionstallingen. Het zou eruitzien als ik al die tijd bijna elke dag zelf ernaartoe zou hebben gemoeten! Er gebeurde vanalles in mijn leven waardoor dat niet kon hoe graag ik het ook gewild had. Ik zorgde wel ervoor dat de betalingen altijd op tijd binnen waren en een heel goed contact met de staleigenaren maakte dat ik mijn paard vertrouwd ergens achter kon laten ook als ik zelf bijv. langdurig in het buitenland verbleef. Momenteel is het moeilijker om een dergelijke stalling te vinden . Iets als 800 euro daar heb ik nooit van gehoord- misschien als daar ook training of zadelmakmaken van je paard bijzit? Of speciale revalidatie? In de door mij beschreven goede tijden betaalde ik tussen de 200 en (later) 290 euro. Daarna is er wat veranderd (veel duurder en VEEL slechter) maar daar wil ik niet over uitweiden omdat ik eigenlijk wat anders zoek nu. Want me bont en blauw betalen en dan toch nog te pletter ergeren daar heb ik genoeg van.

Bloodymary schreef:Jeetje wat een bedragen, dat kan toch echt niet.
Ik lach me kapot met € 200 per maand op een voor mijn paard perfecte plek. In een kudde an 30 paarden op 12 ha, met een grote inloopstal (meer een loods), altijd onbeperkt hooi en water en een buitenbak die ik sinds ik er sta vanaf juli nog geen een keer te nat heb gezien om te rijden en grenzend aan het bos.
Popstra schreef:Bloodymary schreef:Jeetje wat een bedragen, dat kan toch echt niet.
Ik lach me kapot met € 200 per maand op een voor mijn paard perfecte plek. In een kudde an 30 paarden op 12 ha, met een grote inloopstal (meer een loods), altijd onbeperkt hooi en water en een buitenbak die ik sinds ik er sta vanaf juli nog geen een keer te nat heb gezien om te rijden en grenzend aan het bos.
Ieder zn meug!
anjali schreef:Ayasha schreef:Ik denk dat het niet realistisch is dat je weken niet naar je paard moet om kijken. Je wil dan voor minder dan 800 euro dat de stal ook DA, smid en eventuele medicatie regelt?
Als je een paard hebt weet je dat je geen weken kan verdwijnen. Onder wekenlang versta ik dan meer dan een maand. Een vakantie van een maand valt bij ons te regelen onder de 800 euro maar meer dan dat is IMO niet realistisch.
Op welke locatie (land/provincie, niet adres.) staat jouw paard bloody Mary?
Ik heb meer dan 40 jaar lang eigen paarden gehad ,op pensionstallingen. Het zou eruitzien als ik al die tijd bijna elke dag zelf ernaartoe zou hebben gemoeten! Er gebeurde vanalles in mijn leven waardoor dat niet kon hoe graag ik het ook gewild had. Ik zorgde wel ervoor dat de betalingen altijd op tijd binnen waren en een heel goed contact met de staleigenaren maakte dat ik mijn paard vertrouwd ergens achter kon laten ook als ik zelf bijv. langdurig in het buitenland verbleef. Momenteel is het moeilijker om een dergelijke stalling te vinden . Iets als 800 euro daar heb ik nooit van gehoord- misschien als daar ook training of zadelmakmaken van je paard bijzit? Of speciale revalidatie? In de door mij beschreven goede tijden betaalde ik tussen de 200 en (later) 290 euro. Daarna is er wat veranderd (veel duurder en VEEL slechter) maar daar wil ik niet over uitweiden omdat ik eigenlijk wat anders zoek nu. Want me bont en blauw betalen en dan toch nog te pletter ergeren daar heb ik genoeg van.
anjali schreef:Ik vraag me af hoe men het langdurig volhoudt om dagelijks naar zijn\haar paard te gaan die elders gestald is en daar dan ook stalwerk te doen, kun je dan nog rijden, ? en bedragen zoals hier genoemd worden te betalen, dan moet je toch ook nog werken om aan dat geld te komen.Wanneer dan? Dit is iets voor de "tradwives" die van hun goedverdienende man niet uit werken hoeven maar gerust een dure hobby mogen beoefenen.
anjali schreef:Ik vraag me af hoe men het langdurig volhoudt om dagelijks naar zijn\haar paard te gaan die elders gestald is en daar dan ook stalwerk te doen, kun je dan nog rijden, ? en bedragen zoals hier genoemd worden te betalen, dan moet je toch ook nog werken om aan dat geld te komen.Wanneer dan? Dit is iets voor de "tradwives" die van hun goedverdienende man niet uit werken hoeven maar gerust een dure hobby mogen beoefenen.
Hieper89 schreef:anjali schreef:Ik vraag me af hoe men het langdurig volhoudt om dagelijks naar zijn\haar paard te gaan die elders gestald is en daar dan ook stalwerk te doen, kun je dan nog rijden, ? en bedragen zoals hier genoemd worden te betalen, dan moet je toch ook nog werken om aan dat geld te komen.Wanneer dan? Dit is iets voor de "tradwives" die van hun goedverdienende man niet uit werken hoeven maar gerust een dure hobby mogen beoefenen.
Ik vind het ook niet haalbaar hoor.
Met 2 kinderen, een huishouden, werk. Ik heb geen tijd om dagelijks stalwerk te doen. Ik heb niet eens tijd om iedere dag naar m’n paard te gaan (noch de energie).
Hieper89 schreef:anjali schreef:Ik vraag me af hoe men het langdurig volhoudt om dagelijks naar zijn\haar paard te gaan die elders gestald is en daar dan ook stalwerk te doen, kun je dan nog rijden, ? en bedragen zoals hier genoemd worden te betalen, dan moet je toch ook nog werken om aan dat geld te komen.Wanneer dan? Dit is iets voor de "tradwives" die van hun goedverdienende man niet uit werken hoeven maar gerust een dure hobby mogen beoefenen.
Ik vind het ook niet haalbaar hoor.
Met 2 kinderen, een huishouden, werk. Ik heb geen tijd om dagelijks stalwerk te doen. Ik heb niet eens tijd om iedere dag naar m’n paard te gaan (noch de energie).
Popstra schreef:anjali schreef:Ik vraag me af hoe men het langdurig volhoudt om dagelijks naar zijn\haar paard te gaan die elders gestald is en daar dan ook stalwerk te doen, kun je dan nog rijden, ? en bedragen zoals hier genoemd worden te betalen, dan moet je toch ook nog werken om aan dat geld te komen.Wanneer dan? Dit is iets voor de "tradwives" die van hun goedverdienende man niet uit werken hoeven maar gerust een dure hobby mogen beoefenen.
Die tradwives hebben tenminste nog een hobby die ze mogen uit oefenen!
De tradwives hier zijn enkel goed voor achter het aanrecht en veel kinderen baren! Kijken ook altijd zo gezellig. Hoort bij hun hobby ,,Het Geloof,, wat ze beoefenen