Kleine baaltjes van 12 a 14 kg kosten in de regio tussen de 4 en 6 euro.
Hier is het klaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lindsey_99 schreef:Van eigen land voer ik het na een week of wat, gekocht laat ik wat langer liggen omdat ik niet weet wat voor (on)kruiden erin zitten.
Kleine baaltjes van 12 a 14 kg kosten in de regio tussen de 4 en 6 euro.
Hier is het klaarkan weer driekwart jaar vooruit. Het is wel elk jaar een klus...
Mizora schreef:De meeste baaltjes zijn zo rond de 20kg. Dit jaar hebben we balen van 18kg. Balen van 25kg hebben we maar 1 seizoen gehad en waren flink zwaarder dan gemiddelde balen. Balen van 15kg zijn we ook wel tegengekomen. De meeste mensen rekenen zich rijk. Wij zijn er per toeval achter gekomen doordat wij de hooinetten lange tijd altijd wogen, ze kregen 6-8kg, meestal 6.5-7kg, maar toch was 3 netten echt het maximum en vaak moest er dan al wat bij van een volgende baal.
Sanniejtjuh schreef:Ik heb gewoon gras teveelOok omdat ze wat korter op land staan ivm blessures/overgewicht.
We hebben helaas te weinig opslag voor een 2e snede. We hadden de eerste snede al gelijk genoeg voor een jaar rondVolgend jaar word als het goed is onze hooischuur vervangen. Dan ga ik voor een tweede snede en een deel verkopen, heb ik nu ook al met klein deel gedaan. Ik ben nu in ettapes aan het maaien met de zitmaaier, paar weken terug begonnen. We hebben eind juni gehooid maar het stond alweer 30/40 cm hoog. Luxe probleem.
Santos_05 schreef:Sanniejtjuh schreef:Ik heb gewoon gras teveelOok omdat ze wat korter op land staan ivm blessures/overgewicht.
We hebben helaas te weinig opslag voor een 2e snede. We hadden de eerste snede al gelijk genoeg voor een jaar rondVolgend jaar word als het goed is onze hooischuur vervangen. Dan ga ik voor een tweede snede en een deel verkopen, heb ik nu ook al met klein deel gedaan. Ik ben nu in ettapes aan het maaien met de zitmaaier, paar weken terug begonnen. We hebben eind juni gehooid maar het stond alweer 30/40 cm hoog. Luxe probleem.
Zonde! Je kan ook iemand anders laten hooien en dan een bedrag per baal vragen die er af komt