_suus19_ schreef:Oh dat valt alles mee. Mijne staat op 76, dan zou ik bijna aan de beurt moeten zijn.
Over een half jaar of minder zou ik dan zeggen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kkkaren schreef:_suus19_ schreef:Oh dat valt alles mee. Mijne staat op 76, dan zou ik bijna aan de beurt moeten zijn.
Over een half jaar of minder zou ik dan zeggen.
Meteen beide paarden erop gezet (7 en 23). Geen idee of ze het ooit gaan halen, maar het idee dat ze nu op de wachtlijst staan is geruststellend. Sowieso heb ik de Paardenkamp in mijn testament staan. Heb toch geen kinderen verder en dit is een goed doel waar ik graag aan bijdraag. Anne200 schreef:Ik kreeg idd ook mail. Mijn ene paard staat er al 12 jaar op alleen hebben ze de regels per nu verandert. Je mag alleen je ingeschreven paard plaatsen en dus niet een ander in die plaats.
Mijn Paard die er al 12 jaar ( staat nu
Op plek 63) op staat kan waarschijnlijk er nooit heen vanwege allergie en medicijnen. Maar mijn andere paard van 20
Mag dus niet die plek in nemen is de nieuwe regel.
Dus er moet we heel veel toevallig samen komen wil je kunnen plaatsen.
Je moet je paard nog hebben/in leven zijn, je moet je paard als minimaal 10 jaar hebben want vaker gaat de lijst niet open en er moet dan plek zijn nadat hij 20 is en hij mag bepaalde dingen niet mankeren…
Ik vind het wel heel jammer..
Yinthee schreef:Als ik nu donateur wordt, mag ik dan gelijk mijn paard op de wachtlijst zetten of "grijp" ik dan alsnog mis?
Citaat:Kan iedereen een paard op de wachtlijst zetten?
Antwoord: Nee, alleen donateurs die vóór 3 februari 2026 donateur zijn
geworden mogen een paard of pony (maximaal twee) inschrijven op de
nieuwe wachtlijst. Iedereen die € 30 of meer per jaar doneert is donateur van
De Paardenkamp.