Ik heb de degreaser gebruikt. Eerste slachtoffer is een merrie met lekker viesgele achterbenen
Before:

De foto doet niet helemaal recht aan de viezigheid. Irl zag het er echt nog bruiner en viezer uit. Een winter aangekoekt vuil

Het aanbrengen en inwerken vond ik erg makkelijk. Je ziet echt het vuil losgeweekt worden.
Na (nog natte benen):

Het vuil is er duidelijk uit. En dat met weinig moeite, tijdens het inwerken beetje pony poetsen en tutten en de degreaser doet de rest. De gele gloed is er alleen duidelijk nog niet uit.
Nog even met de cowboy magic yellow out eroverheen:

Op de foto niet heel goed te zien maar het wit is wel echt witter en het geel minder geel. Maar ook cm lukt het niet vandaag om het gele er echt al uit te krijgen.
Droge benen: ook hier doet de foto niet helemaal recht. Het is irl minder geel

Conclusie: het is prettig spul om mee te werken. En de cowboy magic pakte een stuk fijner (minder shampoo nodig) omdat de benen echt goed schoon waren van de degreaser. De gele gloed hebben beide middelen er niet uitgekregen. Is ook wel ingetrokkken urine van een hele winter.
Ik vermoed bij mn ruin een beter resultaat omdat zijn benen vooral heel vies zijn maar niet zo geel van de urine zijn.
Als 'voorwasmiddel' is het fijn spul. Om zeer gele benen wit te krijgen helpt het helaas niet. Maar cm yellow out lukte het ook niet in 1 wasbeurt. Al maakt die het witte wel echt veel witter dan de degreaser. Wat ik op de foto helaas niet helemaal goed weergegeven krijg.